26-09-2019 09:24
27-09-2019 08:50
Pełnomocnictwo udziela się tylko do konkretnego produktu. Jeśli upoważnisz kogoś do swojego konta oszczędnościowego, ta osoba otrzyma wgląd tylko do tego konta. Nie udostępnimy jej automatycznie Twoich pozostałych produktów.
Jeśli chciałbyś mieć pełnomocnika również do głównego rachunku, powinieneś nadać kolejne upoważnienie.
Wczoraj wydana została wersja z poprawkami dla iOS. Zainstalowałem nową wersję zadowolony, że po kilku miesiącach nareszcie udało się rozwiązać problem z kluczami U2F dla urządzeń Apple.
Niestety prze
... 29-11-2023> Jako bank nie rekomendujemy tych narzędzi, ale również nie zabraniamy z nich korzystać.
A to bardzo ciekawe. Mogę wiedzieć dlaczego? Wolicie aby klienci ustawiali proste hasła? Albo aby keyloggery ł
... 29-11-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
14 | |
11 | |
6 | |
5 |