Odpowiedz

Pobieranie wyciągów - drobne uwagi

Witam,

 

Mam uwgi do pobierania wyciągów.

W nowej bankowości przy pobieraniu wyciągów z rachunku po kliknięciu "Pobierz wyciąg PDF" plik PDF z wyciągiem wyświetla się w tej samej sesji (zakładce) przeglądarki - czyli znika strona aplikacji a pojawia się w jej miejscu wyciąg.

Niestety po kliknięciu "Cofnij" cofa mnie do ekranu logowania i trzeba się ponownie logować.

Stara bankowość otwiera PDF w nowym "wyskakującym" okienku i nie ma takich efektów

Przeglądarka Chrome z zainstalowaną wtyczką PDF-JS PDF Viewer.

 

Druga uwaga jest taka, że w starej bankowości jest dostępny wyciąg z potwierdzeniami (przelewy), nowa bankowość drukuje tylko same zestawienie transakcji.

 

Trzecia uwaga to taka, że w starej bankowości nie są dostępne wyciągi za 2011/2012, jest komunikat "tutaj nie mamy tych lat, przejdź do nowej bankowości". W nowej są wyciągi za te 2 lata, ale niekompletne - bez potwierdzeń (przelewów). Dlaczego Państwo nie udostępnią tych lat 2011-2012 w starej bankowości  jeśli w nowej są one jeszcze niedporacowane  niekompletne ?

Odpowiedz
0 Lajków
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
15
22-02-2017
Wiadomość 1 z 7 (72 491 wyświetleń)

Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi

[ Edytowane ]

@Jamniczek Twoje uwagi związane z generowaniem wyciągu przekazałem do osób zajmujących się rozwojem Mojego ING. Proszę wyślij do nas również wiadomość przez bankowość elektroniczną z tym opisem. Nasi analitycy dodatkowo przyjrzą się temu zgłoszeniu.

W Moim ING również możesz wygenerować wyciągi do wybranych przez siebie rachunków. Lista transakcji to nie jedyna dostępna tam forma dokumentu potwierdzającego wykonane operacje na rachunkach. Wchodząc w szczegóły wybranego przez siebie konta masz możliwość wejścia w opcję wyciągi, w której znajdziesz interesujące Cię zestawienia za wybrane okresy czasu.

Brak dostępu wyciągów za lata 2011/2012 w ING BankOnLine spowodowany jest kwestiami technicznymi. Tak jak napisałem wyżej w Moim ING możesz wygenerować zarówno listę transakcji, wyciągi uwzględniające wszelkie operacje na rachunku jak równnież konkretne potwierdzenia, np. przelewów, wybierając szczegóły tych, które Cię interesuje.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 7 (72 447 wyświetleń)

Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi

Sprawa techniczna, pobieranie pliku otwierającego się w aktywnym oknie, rzeczywiście warto zmienić. 

Pod Safari plik ląduje w katalogu do pobierania i następnie otwiera się w programie domyślnym.

Nie wiem więc czy to nie ustawienia przeglądarki (nie korzystam z Chroma).

 

Przyznam, że dopiero po przeczytaniu tego posta zainteresowałem się "potwierdzeniami przelewu". Najczęściej korzystam z historii i pojedynczego wydruku potwierdzenia transakcji. Zbiorcze? Zastanawiam się do czego to może być potrzebne. Czy będzie dostępne w nowym systemie?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 7 (72 430 wyświetleń)

Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi

Dziękujemy za sugestie.

Rozważymy wdrożenie tej funkcji w aplikacji mobilnej w drugiej połowie roku.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 7 (72 409 wyświetleń)

Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi


mcumberpl pisze:
......................................

Przyznam, że dopiero po przeczytaniu tego posta zainteresowałem się "potwierdzeniami przelewu". ................... Zastanawiam się do czego to może być potrzebne.


Potwierdzenie może być potrzebne np. w sądzie jako dowód że jakiś tam przelew z/na konto miał miejsce, a strona przeciwna twierdzi że takowego nie było.

Teoretycznie zamiast potwierdzenia sądowi wystarczy wyciąg z listą wszystkich transakcji, o ile są tam ujęte wszystkie dane transakcji (kwota, tytuł, pełna nazwa),

ale po co sąd i wszystkie strony, które mają prawo wglądu do akt sprawy , mają się przy okazji dowiedzieć o innych twoich transakcjach - np. że 3 przelewy wcześniej płaciłeś za wystawną imprezę albo za usługi erotyczne Emotikon: Język

Czasem takie coś jest potrzebne po wielu wielu latach - bank ci owszem wydrukuje, ale odpowiednio za to skasuje, ostatnio prosiłem o jedną transakcję która miała miejsce 10 lat temu, i policzyli wg tej pozycji tabeli opłat:

Sporządzenie na życzenie Klienta zaświadczenia/opinii o rachunku / za okres wcześniejszy niż 12 miesięcy (za każdy rozpoczęty rok kalendarzowy) - 30 zł.

 

Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
15
22-02-2017
Wiadomość 5 z 7 (72 273 wyświetleń)

Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi

Od powyższych postów minęło już kilka miesięcy i w pobieraniu wyciągów w Moim ING nadal nie ma opcji wyciągów z potwierdzeniami przelewu. Emotikon: Smutny

Dobrze, że w poprzedniej wersji systemu dalej da się to pobrać.
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
12-04-2016
Wiadomość 6 z 7 (67 251 wyświetleń)

Re: Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi

Mamy w planach wprowadzenie wyciągów z potwierdzeniami w pierwszej połowie przyszłego roku. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (67 208 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

22-11-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

A ja dostałem odmowę przedłużenia oprocentowania stałego. Czy ktoś ma już wydłużony termin po interwencji rzecznika?

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy