Odpowiedz

Pobieranie wyciągów - drobne uwagi

Witam,

 

Mam uwgi do pobierania wyciągów.

W nowej bankowości przy pobieraniu wyciągów z rachunku po kliknięciu "Pobierz wyciąg PDF" plik PDF z wyciągiem wyświetla się w tej samej sesji (zakładce) przeglądarki - czyli znika strona aplikacji a pojawia się w jej miejscu wyciąg.

Niestety po kliknięciu "Cofnij" cofa mnie do ekranu logowania i trzeba się ponownie logować.

Stara bankowość otwiera PDF w nowym "wyskakującym" okienku i nie ma takich efektów

Przeglądarka Chrome z zainstalowaną wtyczką PDF-JS PDF Viewer.

 

Druga uwaga jest taka, że w starej bankowości jest dostępny wyciąg z potwierdzeniami (przelewy), nowa bankowość drukuje tylko same zestawienie transakcji.

 

Trzecia uwaga to taka, że w starej bankowości nie są dostępne wyciągi za 2011/2012, jest komunikat "tutaj nie mamy tych lat, przejdź do nowej bankowości". W nowej są wyciągi za te 2 lata, ale niekompletne - bez potwierdzeń (przelewów). Dlaczego Państwo nie udostępnią tych lat 2011-2012 w starej bankowości  jeśli w nowej są one jeszcze niedporacowane  niekompletne ?

Odpowiedz
0 Lajków
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
15
22-02-2017
Wiadomość 1 z 7 (73 536 wyświetleń)

Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi

[ Edytowane ]

@Jamniczek Twoje uwagi związane z generowaniem wyciągu przekazałem do osób zajmujących się rozwojem Mojego ING. Proszę wyślij do nas również wiadomość przez bankowość elektroniczną z tym opisem. Nasi analitycy dodatkowo przyjrzą się temu zgłoszeniu.

W Moim ING również możesz wygenerować wyciągi do wybranych przez siebie rachunków. Lista transakcji to nie jedyna dostępna tam forma dokumentu potwierdzającego wykonane operacje na rachunkach. Wchodząc w szczegóły wybranego przez siebie konta masz możliwość wejścia w opcję wyciągi, w której znajdziesz interesujące Cię zestawienia za wybrane okresy czasu.

Brak dostępu wyciągów za lata 2011/2012 w ING BankOnLine spowodowany jest kwestiami technicznymi. Tak jak napisałem wyżej w Moim ING możesz wygenerować zarówno listę transakcji, wyciągi uwzględniające wszelkie operacje na rachunku jak równnież konkretne potwierdzenia, np. przelewów, wybierając szczegóły tych, które Cię interesuje.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 7 (73 492 wyświetleń)

Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi

Sprawa techniczna, pobieranie pliku otwierającego się w aktywnym oknie, rzeczywiście warto zmienić. 

Pod Safari plik ląduje w katalogu do pobierania i następnie otwiera się w programie domyślnym.

Nie wiem więc czy to nie ustawienia przeglądarki (nie korzystam z Chroma).

 

Przyznam, że dopiero po przeczytaniu tego posta zainteresowałem się "potwierdzeniami przelewu". Najczęściej korzystam z historii i pojedynczego wydruku potwierdzenia transakcji. Zbiorcze? Zastanawiam się do czego to może być potrzebne. Czy będzie dostępne w nowym systemie?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 7 (73 475 wyświetleń)

Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi

Dziękujemy za sugestie.

Rozważymy wdrożenie tej funkcji w aplikacji mobilnej w drugiej połowie roku.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 7 (73 454 wyświetleń)

Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi


mcumberpl pisze:
......................................

Przyznam, że dopiero po przeczytaniu tego posta zainteresowałem się "potwierdzeniami przelewu". ................... Zastanawiam się do czego to może być potrzebne.


Potwierdzenie może być potrzebne np. w sądzie jako dowód że jakiś tam przelew z/na konto miał miejsce, a strona przeciwna twierdzi że takowego nie było.

Teoretycznie zamiast potwierdzenia sądowi wystarczy wyciąg z listą wszystkich transakcji, o ile są tam ujęte wszystkie dane transakcji (kwota, tytuł, pełna nazwa),

ale po co sąd i wszystkie strony, które mają prawo wglądu do akt sprawy , mają się przy okazji dowiedzieć o innych twoich transakcjach - np. że 3 przelewy wcześniej płaciłeś za wystawną imprezę albo za usługi erotyczne Emotikon: Język

Czasem takie coś jest potrzebne po wielu wielu latach - bank ci owszem wydrukuje, ale odpowiednio za to skasuje, ostatnio prosiłem o jedną transakcję która miała miejsce 10 lat temu, i policzyli wg tej pozycji tabeli opłat:

Sporządzenie na życzenie Klienta zaświadczenia/opinii o rachunku / za okres wcześniejszy niż 12 miesięcy (za każdy rozpoczęty rok kalendarzowy) - 30 zł.

 

Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
15
22-02-2017
Wiadomość 5 z 7 (73 318 wyświetleń)

Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi

Od powyższych postów minęło już kilka miesięcy i w pobieraniu wyciągów w Moim ING nadal nie ma opcji wyciągów z potwierdzeniami przelewu. Emotikon: Smutny

Dobrze, że w poprzedniej wersji systemu dalej da się to pobrać.
tombien
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
2
12-04-2016
Wiadomość 6 z 7 (68 296 wyświetleń)

Re: Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi

Mamy w planach wprowadzenie wyciągów z potwierdzeniami w pierwszej połowie przyszłego roku. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (68 253 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wynajem długoterminowy samochodu czy leasing?

Pamiętaj, ze rata leasingu może się wydawać niższa niż rata najmu, ale często są to jedynie pozory. W wielu przypadkach leasing oznacza zwiększone koszty ubezpieczenia auta - raz że leasing narzuca wa...

28-01-2025
Re.: Saldo z poprzedniego miesiąca przy zajęciu egzekucyjnym

Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za

...

28-01-2025
Re.: Wypowiedzenie konta

W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.

27-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy