- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Pobieranie wyciągów - drobne uwagi
23-02-2017 22:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Mam uwgi do pobierania wyciągów.
W nowej bankowości przy pobieraniu wyciągów z rachunku po kliknięciu "Pobierz wyciąg PDF" plik PDF z wyciągiem wyświetla się w tej samej sesji (zakładce) przeglądarki - czyli znika strona aplikacji a pojawia się w jej miejscu wyciąg.
Niestety po kliknięciu "Cofnij" cofa mnie do ekranu logowania i trzeba się ponownie logować.
Stara bankowość otwiera PDF w nowym "wyskakującym" okienku i nie ma takich efektów
Przeglądarka Chrome z zainstalowaną wtyczką PDF-JS PDF Viewer.
Druga uwaga jest taka, że w starej bankowości jest dostępny wyciąg z potwierdzeniami (przelewy), nowa bankowość drukuje tylko same zestawienie transakcji.
Trzecia uwaga to taka, że w starej bankowości nie są dostępne wyciągi za 2011/2012, jest komunikat "tutaj nie mamy tych lat, przejdź do nowej bankowości". W nowej są wyciągi za te 2 lata, ale niekompletne - bez potwierdzeń (przelewów). Dlaczego Państwo nie udostępnią tych lat 2011-2012 w starej bankowości jeśli w nowej są one jeszcze niedporacowane niekompletne ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-02-2017
23:16
– ostatnio edytowany
26-02-2017
10:38
przez
MarcinB
Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Jamniczek Twoje uwagi związane z generowaniem wyciągu przekazałem do osób zajmujących się rozwojem Mojego ING. Proszę wyślij do nas również wiadomość przez bankowość elektroniczną z tym opisem. Nasi analitycy dodatkowo przyjrzą się temu zgłoszeniu.
W Moim ING również możesz wygenerować wyciągi do wybranych przez siebie rachunków. Lista transakcji to nie jedyna dostępna tam forma dokumentu potwierdzającego wykonane operacje na rachunkach. Wchodząc w szczegóły wybranego przez siebie konta masz możliwość wejścia w opcję wyciągi, w której znajdziesz interesujące Cię zestawienia za wybrane okresy czasu.
Brak dostępu wyciągów za lata 2011/2012 w ING BankOnLine spowodowany jest kwestiami technicznymi. Tak jak napisałem wyżej w Moim ING możesz wygenerować zarówno listę transakcji, wyciągi uwzględniające wszelkie operacje na rachunku jak równnież konkretne potwierdzenia, np. przelewów, wybierając szczegóły tych, które Cię interesuje.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-02-2017 06:10
Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprawa techniczna, pobieranie pliku otwierającego się w aktywnym oknie, rzeczywiście warto zmienić.
Pod Safari plik ląduje w katalogu do pobierania i następnie otwiera się w programie domyślnym.
Nie wiem więc czy to nie ustawienia przeglądarki (nie korzystam z Chroma).
Przyznam, że dopiero po przeczytaniu tego posta zainteresowałem się "potwierdzeniami przelewu". Najczęściej korzystam z historii i pojedynczego wydruku potwierdzenia transakcji. Zbiorcze? Zastanawiam się do czego to może być potrzebne. Czy będzie dostępne w nowym systemie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-02-2017 21:51
Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękujemy za sugestie.
Rozważymy wdrożenie tej funkcji w aplikacji mobilnej w drugiej połowie roku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-03-2017 23:42
Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mcumberpl pisze:
......................................Przyznam, że dopiero po przeczytaniu tego posta zainteresowałem się "potwierdzeniami przelewu". ................... Zastanawiam się do czego to może być potrzebne.
Potwierdzenie może być potrzebne np. w sądzie jako dowód że jakiś tam przelew z/na konto miał miejsce, a strona przeciwna twierdzi że takowego nie było.
Teoretycznie zamiast potwierdzenia sądowi wystarczy wyciąg z listą wszystkich transakcji, o ile są tam ujęte wszystkie dane transakcji (kwota, tytuł, pełna nazwa),
ale po co sąd i wszystkie strony, które mają prawo wglądu do akt sprawy , mają się przy okazji dowiedzieć o innych twoich transakcjach - np. że 3 przelewy wcześniej płaciłeś za wystawną imprezę albo za usługi erotyczne
Czasem takie coś jest potrzebne po wielu wielu latach - bank ci owszem wydrukuje, ale odpowiednio za to skasuje, ostatnio prosiłem o jedną transakcję która miała miejsce 10 lat temu, i policzyli wg tej pozycji tabeli opłat:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-12-2017 18:54
Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
![Emotikon: Smutny Emotikon: Smutny](/i/smilies/16x16_smiley-sad.png)
Dobrze, że w poprzedniej wersji systemu dalej da się to pobrać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-12-2017 08:52
Re: Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mamy w planach wprowadzenie wyciągów z potwierdzeniami w pierwszej połowie przyszłego roku.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość