Odpowiedz

Opłata mandatu

Witam, próbuję właśnie opłacić mandat przez bankowość internetową i mam problem z polem "identyfikator zobowiązania". Jest tam ten znak zapytania (pomoc) i po jego naciśnięciu jest napisane "wpisz serię i numer mandatu, oraz datę wystawienia" i tego nie rozumiem - seria i numer ma być oddzielona spacją (np. Db 411222), czy napisana razem (np. Db411222) i gdzie mam wpisać tą datę? Zaraz obok, czy to chodzi o to okno wcześniej co jest ("wybierz datę") i nic poza numerem i serią mam tam więcej nie wpisywać?

Z góry dziękuję za wyjaśnienie.

W załączniku obrazek o którą rubrykę mi chodzi.

Odpowiedz
0 Lajków
Aroox
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
12-01-2019
Wiadomość 1 z 3 (11 259 wyświetleń)

Re: Opłata mandatu

W Identyfikatorze zobowiązania wpisz zgodnie z informacją zarówno numer i serię oraz datę wystawienia mandatu. Numer i serię mandatu możesz wpisać bez spacji i po przecinku datę jego wystawienia. Wszystkie te informacje mają pojawić się w tym jednym oknie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
280
56
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (11 202 wyświetleń)

Re.: Opłata mandatu

Hej. Na mandacie datę miałem podaną w formie YYYY/MM/DD gdzie Y to rok, M to miesiąc i D to dzień. Ten format nie jest poprawny w ING. Format który był ok to:
Dd 123456, DD.MM.YYYY
Szkoda, że przy wypełnianiu tego pola, po najechaniu na pytajnik nie ma tej informacji Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
ashrasmun
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-03-2022
Wiadomość 3 z 3 (4 257 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

122585/012023

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk

...

01-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy