30-05-2021 11:02
Ostatnio często otrzymuję powiadomienia czy informacje od banku, że mogę skorzystać z mikrorachunku podatkowego i przelewów BLIK. Nie byłoby nic w tym złego, gdyby nie to, że z wymienionych funkcjonalności korzystam od dawna(!) Po co to zawracanie głowy czymś, czego od dawna używam i doskonale wiem, jak z tego korzystać?
31-05-2021 11:06
@Kuba Faktycznie, jest to kwestia do dopracowania. Przepraszamy, że zabieramy Twój czas na odczytywanie takich powiadomień. Przesłałem te informacje do zespołu zajmującego się rozwojem aplikacji.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |