Odpowiedz

Oferta/treści od banku

Ostatnio często otrzymuję powiadomienia czy informacje od banku, że mogę skorzystać z mikrorachunku podatkowego i przelewów BLIK. Nie byłoby nic w tym złego, gdyby nie to, że z wymienionych funkcjonalności korzystam od dawna(!) Po co to zawracanie głowy czymś, czego od dawna używam i doskonale wiem, jak z tego korzystać?

Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
6
02-08-2016
Wiadomość 1 z 2 (1 978 wyświetleń)

Re: Oferta/treści od banku

@Kuba Faktycznie, jest to kwestia do dopracowania. Przepraszamy, że zabieramy Twój czas na odczytywanie takich powiadomień. Przesłałem te informacje do zespołu zajmującego się rozwojem aplikacji. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 935 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy