30-05-2021 11:02
Ostatnio często otrzymuję powiadomienia czy informacje od banku, że mogę skorzystać z mikrorachunku podatkowego i przelewów BLIK. Nie byłoby nic w tym złego, gdyby nie to, że z wymienionych funkcjonalności korzystam od dawna(!) Po co to zawracanie głowy czymś, czego od dawna używam i doskonale wiem, jak z tego korzystać?
31-05-2021 11:06
@Kuba Faktycznie, jest to kwestia do dopracowania. Przepraszamy, że zabieramy Twój czas na odczytywanie takich powiadomień. Przesłałem te informacje do zespołu zajmującego się rozwojem aplikacji.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |