30-05-2021 11:02
Ostatnio często otrzymuję powiadomienia czy informacje od banku, że mogę skorzystać z mikrorachunku podatkowego i przelewów BLIK. Nie byłoby nic w tym złego, gdyby nie to, że z wymienionych funkcjonalności korzystam od dawna(!) Po co to zawracanie głowy czymś, czego od dawna używam i doskonale wiem, jak z tego korzystać?
31-05-2021 11:06
@Kuba Faktycznie, jest to kwestia do dopracowania. Przepraszamy, że zabieramy Twój czas na odczytywanie takich powiadomień. Przesłałem te informacje do zespołu zajmującego się rozwojem aplikacji.
Dzień dobry,
Czy w tej sprawie coś się może zmieniło, czy po 4 niemal latach jest to nadal technologicznie nieosiągalne dla banku? Pytam, ponieważ dzisiaj jakimś cudem aplikacja zablokowała mi dostęp d
... 14-01-2025Witam, mam ten sam problem z serwisem epuap, loguję się normalnie bez problemu przez bankowość elektroniczną, przechodzę do załatwiania sprawy i w momencie próby wysłania ( dokumentacja do uzgodnienia
... 14-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |