19-05-2020 14:39
19-05-2020 14:51 | Edytowano: 19-05-2020 14:52
@DemianK po zgubieniu karty należy ją zastrzec. Bierzesz na siebie odpowiedzialność za nieautoryzowane transakcje (tym bardziej, że na karcie są wszystkie dane do realizacji płatności w internecie). Kod CVV dostępny jest tylko na karcie. Zastrzegając kartę masz możliwość zamówienia nowej i od razu masz możliwość uruchomienia jej w aplikacji (zanim standardowa do Ciebie przyjdzie). Skontaktuj się z nami +48 32 357 00 12
19-05-2020 15:32
19-05-2020 15:34
@DemianK Niestety, ale nie obsługujemy innej opcji kontaktu
Hej, czy próbowałeś tej taktyki?
Udało się czy były problemy przy doładowaniu?
Jeśli się udało, to jaka karta i jaka kwota?
Witam
Czy ktoś z państwa korzysta z Promocji OKO na start trwajaca od 21.08 do 1.10 ?
Czy dla OKO zalozonych w tym przedziale czasowych podwyzszone oprocentowanie i oprocentowanie premiowe jest widocz
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |