19-05-2020 14:39
19-05-2020 14:51 | Edytowano: 19-05-2020 14:52
@DemianK po zgubieniu karty należy ją zastrzec. Bierzesz na siebie odpowiedzialność za nieautoryzowane transakcje (tym bardziej, że na karcie są wszystkie dane do realizacji płatności w internecie). Kod CVV dostępny jest tylko na karcie. Zastrzegając kartę masz możliwość zamówienia nowej i od razu masz możliwość uruchomienia jej w aplikacji (zanim standardowa do Ciebie przyjdzie). Skontaktuj się z nami +48 32 357 00 12
19-05-2020 15:32
19-05-2020 15:34
@DemianK Niestety, ale nie obsługujemy innej opcji kontaktu
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |