19-05-2020 14:39
19-05-2020 14:51 | Edytowano: 19-05-2020 14:52
@DemianK po zgubieniu karty należy ją zastrzec. Bierzesz na siebie odpowiedzialność za nieautoryzowane transakcje (tym bardziej, że na karcie są wszystkie dane do realizacji płatności w internecie). Kod CVV dostępny jest tylko na karcie. Zastrzegając kartę masz możliwość zamówienia nowej i od razu masz możliwość uruchomienia jej w aplikacji (zanim standardowa do Ciebie przyjdzie). Skontaktuj się z nami +48 32 357 00 12
19-05-2020 15:32
19-05-2020 15:34
@DemianK Niestety, ale nie obsługujemy innej opcji kontaktu ![]()
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |