19-05-2020 14:39
19-05-2020 14:51 | Edytowano: 19-05-2020 14:52
@DemianK po zgubieniu karty należy ją zastrzec. Bierzesz na siebie odpowiedzialność za nieautoryzowane transakcje (tym bardziej, że na karcie są wszystkie dane do realizacji płatności w internecie). Kod CVV dostępny jest tylko na karcie. Zastrzegając kartę masz możliwość zamówienia nowej i od razu masz możliwość uruchomienia jej w aplikacji (zanim standardowa do Ciebie przyjdzie). Skontaktuj się z nami +48 32 357 00 12
19-05-2020 15:32
19-05-2020 15:34
@DemianK Niestety, ale nie obsługujemy innej opcji kontaktu
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |