12-02-2021 17:21
04-08-2021 20:01
jak zadzwonie pod ten numer to uzyskam informacji w jezyku pl w jezyku nl prosze o kontakt
05-08-2021 20:34
Nasza infolinia dostępna jest pod numerem 32 357 00 69. Rozmawiamy w języku polskim, angielskim i rosyjskim. Zapraszamy do kontaktu
25-10-2021 14:19
25-10-2021 14:24
@pauplo3319 Jeśli nie możesz się zalogować do aplikacji, a pełna wersja działa Ci poprawnie. Zmień kod PIN. Dzięki temu odblokujesz dostęp.
Jeśli ta opcja nie zadziała skontaktuj się z naszą infolinią (32 357 00 69) lub napisz do nas na czacie, po zalogowaniu do pełnej wersji przez przeglądarkę. Sprawdzimy co się dzieje
17-03-2022 16:55
17-03-2022 17:04
Spróbuj proszę odblokować Moje ING za pomocą formularza na stronie
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Jeśli w ten sposób Ci się nie uda, to skontaktuj się z naszą całodobową infolinią 32 357 00 60. Sprawdzimy co jest powodem Twoich kłopotów
23-01-2023 16:42
23-01-2023 16:45
Konto możesz odblokować w naszym centrum pomocy, tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy . Jeśli jednak ta opcja nie zadziała, skontaktuj się proszę, z naszą infolinią - 32 357 00 69, sprawdzimy co jest powodem blokady i jak możesz odblokować swoje konto.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |