12-02-2021 17:21
04-08-2021 20:01
jak zadzwonie pod ten numer to uzyskam informacji w jezyku pl w jezyku nl prosze o kontakt
05-08-2021 20:34
Nasza infolinia dostępna jest pod numerem 32 357 00 69. Rozmawiamy w języku polskim, angielskim i rosyjskim. Zapraszamy do kontaktu
25-10-2021 14:19
25-10-2021 14:24
@pauplo3319 Jeśli nie możesz się zalogować do aplikacji, a pełna wersja działa Ci poprawnie. Zmień kod PIN. Dzięki temu odblokujesz dostęp.
Jeśli ta opcja nie zadziała skontaktuj się z naszą infolinią (32 357 00 69) lub napisz do nas na czacie, po zalogowaniu do pełnej wersji przez przeglądarkę. Sprawdzimy co się dzieje
17-03-2022 16:55
17-03-2022 17:04
Spróbuj proszę odblokować Moje ING za pomocą formularza na stronie
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Jeśli w ten sposób Ci się nie uda, to skontaktuj się z naszą całodobową infolinią 32 357 00 60. Sprawdzimy co jest powodem Twoich kłopotów
23-01-2023 16:42
23-01-2023 16:45
Konto możesz odblokować w naszym centrum pomocy, tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy . Jeśli jednak ta opcja nie zadziała, skontaktuj się proszę, z naszą infolinią - 32 357 00 69, sprawdzimy co jest powodem blokady i jak możesz odblokować swoje konto.
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |