12-02-2021 17:21
04-08-2021 20:01
jak zadzwonie pod ten numer to uzyskam informacji w jezyku pl w jezyku nl prosze o kontakt
05-08-2021 20:34
Nasza infolinia dostępna jest pod numerem 32 357 00 69. Rozmawiamy w języku polskim, angielskim i rosyjskim. Zapraszamy do kontaktu
25-10-2021 14:19
25-10-2021 14:24
@pauplo3319 Jeśli nie możesz się zalogować do aplikacji, a pełna wersja działa Ci poprawnie. Zmień kod PIN. Dzięki temu odblokujesz dostęp.
Jeśli ta opcja nie zadziała skontaktuj się z naszą infolinią (32 357 00 69) lub napisz do nas na czacie, po zalogowaniu do pełnej wersji przez przeglądarkę. Sprawdzimy co się dzieje
17-03-2022 16:55
17-03-2022 17:04
Spróbuj proszę odblokować Moje ING za pomocą formularza na stronie
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Jeśli w ten sposób Ci się nie uda, to skontaktuj się z naszą całodobową infolinią 32 357 00 60. Sprawdzimy co jest powodem Twoich kłopotów
23-01-2023 16:42
23-01-2023 16:45
Konto możesz odblokować w naszym centrum pomocy, tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy . Jeśli jednak ta opcja nie zadziała, skontaktuj się proszę, z naszą infolinią - 32 357 00 69, sprawdzimy co jest powodem blokady i jak możesz odblokować swoje konto.
Szukam wszędzie odpowiedzi na moje pytanie ale nie mogę znaleźć możliwości założenia konta bankowego firmowego dla spółki zagranicznej.
Przyjmowanie przelewów od klientów za dokonane zakupy przez stron
... 01-02-2023Dzień dobry,
nie wiem czy to było już, jak tak to proszę zignorować.
Dziś zauważyłem, że separator tysięcy ignoruje kwoty poniżej 10k (chodzi o historię transakcji), i wygląda to tak:
11 234,00
9543,22
... 01-02-2023