13-08-2021 21:43
Witam, czy istnieje możliwość odłączenia Profilu Zaufanego od konta w Waszym banku? Aby po wejściu w zakładce Usługi>Profil zaufany nie było połącznia.
14-08-2021 19:02
Witaj,
możesz unieważnić swój Profil zaufany po zalogowaniu do serwisu pz.gov.pl lub epuap.gov.pl w sekcji Mój profil zaufany wybierając opcję Unieważnij. Pamiętaj, że wtedy nie zalogujesz się do niego danymi do konta bankowego.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |