Odpowiedz

Odłączenie Profilu Zaufanego

Witam, czy istnieje możliwość odłączenia Profilu Zaufanego od konta w Waszym banku? Aby po wejściu w zakładce Usługi>Profil zaufany nie było połącznia.

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
9
11-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (9 502 wyświetleń)

Re: Odłączenie Profilu Zaufanego

Witaj,
możesz unieważnić swój Profil zaufany po zalogowaniu do serwisu pz.gov.pl lub epuap.gov.pl w sekcji Mój profil zaufany wybierając opcję Unieważnij. Pamiętaj, że wtedy nie zalogujesz się do niego danymi do konta bankowego. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (9 466 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Awaria wpłatomatu

Przekazałam Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu, który tym się zajmuje.

14-06-2025
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

14-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy