13-08-2021 21:43
Witam, czy istnieje możliwość odłączenia Profilu Zaufanego od konta w Waszym banku? Aby po wejściu w zakładce Usługi>Profil zaufany nie było połącznia.
14-08-2021 19:02
Witaj,
możesz unieważnić swój Profil zaufany po zalogowaniu do serwisu pz.gov.pl lub epuap.gov.pl w sekcji Mój profil zaufany wybierając opcję Unieważnij. Pamiętaj, że wtedy nie zalogujesz się do niego danymi do konta bankowego.
Przekazałam Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu, który tym się zajmuje.
14-06-2025Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat
... 13-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
7 | |
4 |