Odpowiedz

Odłączenie Profilu Zaufanego

Witam, czy istnieje możliwość odłączenia Profilu Zaufanego od konta w Waszym banku? Aby po wejściu w zakładce Usługi>Profil zaufany nie było połącznia.

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
9
11-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (8 133 wyświetleń)

Re: Odłączenie Profilu Zaufanego

Witaj,
możesz unieważnić swój Profil zaufany po zalogowaniu do serwisu pz.gov.pl lub epuap.gov.pl w sekcji Mój profil zaufany wybierając opcję Unieważnij. Pamiętaj, że wtedy nie zalogujesz się do niego danymi do konta bankowego. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (8 097 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mam dokładnie to samo, zarówno na aplikacji jak i w przeglądarce na laptopie...

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy