11-08-2021 11:45
Witam,
mam taki problem że pomimo poprawnie wprowadzonych danych w banku, imię i nazwisko jest źle sczytywane.
Przykłady:
1. Chcę zamówić kartę do konta - jako imię jest sczytywane nazwisko a jako nazwisko imię;
2. Wniosek 300+ - brak imienia tylko nazwisko sczytane;
3. Profil zaufany - mając 2 imiona zawsze to drugie jest pobierane a pierwsze imię jest podane z nazwiskiem.
Nie wiem o co z tym chodzi czy to jakiś wyjątkowy błąd u mnie tylko czy macie ogólnie jakiś problem?
13-08-2021 11:54
Napisz proszę w tej sprawie do nas na czacie po zalogowaniu do Moje ING lub zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy czy poprawnie mamy wpisane Twoje dane w systemie bankowym. Jeśli tak, to zanotujemy zgłoszenie, aby rozwiązać opisany przez Ciebie kłopot
Dzień dobry,
jak będzie wyglądała możliwość odliczenia składki zdrowotnej od dochodu w systemie (w przypadku rozliczania się podatkiem liniowym)?
Co w przypadku jeśli część składki zdrowotnej (prognoz
... 27-06-2022Dziękuję za odpowiedź.
Troszkę jeszcze pytań (wytłuszczone to Twoje cytaty)
Karta Mastercard jest świetnym rozwiązaniem, jeśli konto walutowe w euro to nasz jedyny produkt w banku.
To w takim razie po
... 27-06-2022Proszę, sprawdź w bankowości internetowej, czy przed numerem do autoryzacji jest wpisany numer kierunkowy +48. Upewnij się również, czy nie masz zablokowanych połączeń z od nieznanych nadawców. Jeśli
... 27-06-2022