Odpowiedz

Złe sczytywanie imienia i nazwiska

Witam,

mam taki problem że pomimo poprawnie wprowadzonych danych w banku, imię i nazwisko jest źle sczytywane.

Przykłady:

1. Chcę zamówić kartę do konta - jako imię jest sczytywane nazwisko a jako nazwisko imię;

2. Wniosek 300+ - brak imienia tylko nazwisko sczytane;

3. Profil zaufany - mając 2 imiona zawsze to drugie jest pobierane a pierwsze imię jest podane z nazwiskiem.

 

Nie wiem o co z tym chodzi czy to jakiś wyjątkowy błąd u mnie tylko czy macie ogólnie jakiś problem?

 

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
9
11-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (5 017 wyświetleń)

Re: Złe sczytywanie imienia i nazwiska

Napisz proszę w tej sprawie do nas na czacie po zalogowaniu do Moje ING lub zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy czy poprawnie mamy wpisane Twoje dane w systemie bankowym. Jeśli tak, to zanotujemy zgłoszenie, aby rozwiązać opisany przez Ciebie kłopot



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 961 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy