Odpowiedz

Złe sczytywanie imienia i nazwiska

Witam,

mam taki problem że pomimo poprawnie wprowadzonych danych w banku, imię i nazwisko jest źle sczytywane.

Przykłady:

1. Chcę zamówić kartę do konta - jako imię jest sczytywane nazwisko a jako nazwisko imię;

2. Wniosek 300+ - brak imienia tylko nazwisko sczytane;

3. Profil zaufany - mając 2 imiona zawsze to drugie jest pobierane a pierwsze imię jest podane z nazwiskiem.

 

Nie wiem o co z tym chodzi czy to jakiś wyjątkowy błąd u mnie tylko czy macie ogólnie jakiś problem?

 

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
26
6
11-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 344 wyświetleń)

Re: Złe sczytywanie imienia i nazwiska

Napisz proszę w tej sprawie do nas na czacie po zalogowaniu do Moje ING lub zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy czy poprawnie mamy wpisane Twoje dane w systemie bankowym. Jeśli tak, to zanotujemy zgłoszenie, aby rozwiązać opisany przez Ciebie kłopot

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
316
61
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 288 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy