11-08-2021 11:45
Witam,
mam taki problem że pomimo poprawnie wprowadzonych danych w banku, imię i nazwisko jest źle sczytywane.
Przykłady:
1. Chcę zamówić kartę do konta - jako imię jest sczytywane nazwisko a jako nazwisko imię;
2. Wniosek 300+ - brak imienia tylko nazwisko sczytane;
3. Profil zaufany - mając 2 imiona zawsze to drugie jest pobierane a pierwsze imię jest podane z nazwiskiem.
Nie wiem o co z tym chodzi czy to jakiś wyjątkowy błąd u mnie tylko czy macie ogólnie jakiś problem?
13-08-2021 11:54
Napisz proszę w tej sprawie do nas na czacie po zalogowaniu do Moje ING lub zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy czy poprawnie mamy wpisane Twoje dane w systemie bankowym. Jeśli tak, to zanotujemy zgłoszenie, aby rozwiązać opisany przez Ciebie kłopot
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |