22-03-2020 16:39
23-03-2020 16:44
Sama zmiana numeru konta nie jest możliwa. Każde konto ma swój unikalny numer, więc nie możemy mówić tu o zmianie. Po prostu otwierasz nowe konto.
Profil zaufany natomiast jest przypisany do loginu, czyli bankowości internetowej. Bo to za pomocą bankowości potwierdzasz swoja tożsamość w ePUAP. Więc nowe konto nie wpływa na sam profil zaufany.
23-03-2020 17:31
24-03-2020 17:44
Profil zaufany przypisany jest do danego klienta i jest powiązany z loginem. Zamykanie lub otwieranie kolejnych kont nie wpływa na profil zaufany.
24-03-2020 19:03
25-03-2020 15:51 | Edytowano: 25-03-2020 15:51
Jak już pisaliśmy - Profil zaufany jest przypisany do klienta nie loginu. Jeśli zmienisz login do bankowości internetowej, to nie ma to żadnego wpływu na Profil zaufany.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |