Odpowiedz

Nowy numer konta

W przypadku jeśli chcę zmienić numer konta to rozumiem, że muszę zamknąć i otworzyć konto ponownie. Pytanie co zrobić z profilem zaufanym? Lepiej go dezaktywować i aktywować ponownie na nowym już koncie czy zostawić tak jak jest i nadpisać dane z konta?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 6 (10 294 wyświetleń)

Re: Nowy numer konta

Sama zmiana numeru konta nie jest możliwa. Każde konto ma swój unikalny numer, więc nie możemy mówić tu o zmianie. Po prostu otwierasz nowe konto. 

Profil zaufany natomiast jest przypisany do loginu, czyli bankowości internetowej. Bo to za pomocą bankowości potwierdzasz swoja tożsamość w ePUAP. Więc nowe konto nie wpływa na sam profil zaufany. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 6 (10 235 wyświetleń)

Re: Nowy numer konta

Dobrze, czyli podsumowując nie muszę dezaktywować starego profilu i tworzyć nowego. Wystarczy nadpisać ponownie dane?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 6 (10 230 wyświetleń)

Re: Nowy numer konta

Profil zaufany przypisany jest do danego klienta i jest powiązany z loginem. Zamykanie lub otwieranie kolejnych kont nie wpływa na profil zaufany. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
184
42
23-04-2018
Wiadomość 4 z 6 (10 187 wyświetleń)

Re: Nowy numer konta

Nie zrozumieliśmy się, ja chce zamknąć aktualne konto i otrzymać nową bankowość z nowym loginem i nr konta
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 6 (10 180 wyświetleń)

Re: Nowy numer konta

[ Edytowane ]

Jak już pisaliśmy - Profil zaufany jest przypisany do klienta nie loginu. Jeśli zmienisz login do bankowości internetowej, to nie ma to żadnego wpływu na Profil zaufany. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 6 z 6 (10 120 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
IKE - więcej niż jeden fundusz

Dzień dobry, mam IKE w ING. Przy założeniu wybrałem konkretny fundusz. Robię regularnie kolejne wpłaty, które idą na ten sam fundusz. Chciałbym jednak, żeby cześć moich wpłat szła na inny fundusz z of...

03-01-2025
Re.: blokada na obsługę zajęcia przelewu z ubezpieczenia na życie

Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti

...

02-01-2025
Re.: blokada na obsługę zajęcia przelewu z ubezpieczenia na życie

Wpływ ze źródła, o którym Pan wspomina nie został wskazany w zamkniętym katalogu źródeł wyłączonych spod zajęcia z mocy prawa na zajętym rachunku. Dlatego jego udostępnienie możliwe jest w ramach kwot...

02-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy