01-09-2017 19:50 | Edytowano: 01-09-2017 19:50
Założyłem wraz ze wspólnikami konto dla spółki jawnej. Po zalogowaniu uruchamia się od razu stary system, nie ma możliwości przełączenia na nowy. Dlaczego tak jest? Nie żebym płakał z tego powodu bo stary jest przyjaźniejszy, ale nowy pozwala np. na założenie konta walutowego czego w starym nie ma.
02-09-2017 19:33
W przypadku Spółki Jawnej nie udostępniliśmy jeszcze korzystania z konta przez Moje ING, stąd też automatycznie przekierowuje Cię do poprzedniej wersji systemu. Jeżeli chodzi o założenie konta walutowego dla spółki to korzystanie z nowej wersji systemu niczego tu nie zmienia, ponieważ otwarcie takiego konta wymaga wizyty w oddziale banku zgodnie z reprezentacją.
04-09-2017 11:16
14-09-2017 07:35
Masz dwa w jednym: OnLine i Mobile
OnLine bym zmienił na OneWay -do oddziału.
A Mobile skąd? No przecież trzeba pójść.
Bank dba o Ciebie - podróże kształcą.
Liczą się ludzie . . . . którzy dają się omamić obiecankami-cacankami.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |