01-09-2017 19:50 | Edytowano: 01-09-2017 19:50
Założyłem wraz ze wspólnikami konto dla spółki jawnej. Po zalogowaniu uruchamia się od razu stary system, nie ma możliwości przełączenia na nowy. Dlaczego tak jest? Nie żebym płakał z tego powodu bo stary jest przyjaźniejszy, ale nowy pozwala np. na założenie konta walutowego czego w starym nie ma.
02-09-2017 19:33
W przypadku Spółki Jawnej nie udostępniliśmy jeszcze korzystania z konta przez Moje ING, stąd też automatycznie przekierowuje Cię do poprzedniej wersji systemu. Jeżeli chodzi o założenie konta walutowego dla spółki to korzystanie z nowej wersji systemu niczego tu nie zmienia, ponieważ otwarcie takiego konta wymaga wizyty w oddziale banku zgodnie z reprezentacją.
04-09-2017 11:16
14-09-2017 07:35
Masz dwa w jednym: OnLine i Mobile
OnLine bym zmienił na OneWay -do oddziału.
A Mobile skąd? No przecież trzeba pójść.
Bank dba o Ciebie - podróże kształcą.
Liczą się ludzie . . . . którzy dają się omamić obiecankami-cacankami.
Dzień dobry,
przy każdym podaniu danych i przejściu do wyliczenia rat wyskakuje taki komunikat:
"Przepraszamy, nie udało się pobrać danych.
Spróbuj ponownie później."
Sprawdzane na 3 komputerach. 1 w inn
... 02-01-2025Witam, od razu zaznaczę że post napisany będzie w takiej formie ponieważ jest to równiez treść reklamacji jaką wysłałem. Jednak chciałem się podzielić tym tu spytać o opinię.
Dnia 27.12.2024 został za
... 01-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |