01-09-2017 19:50 | Edytowano: 01-09-2017 19:50
Założyłem wraz ze wspólnikami konto dla spółki jawnej. Po zalogowaniu uruchamia się od razu stary system, nie ma możliwości przełączenia na nowy. Dlaczego tak jest? Nie żebym płakał z tego powodu bo stary jest przyjaźniejszy, ale nowy pozwala np. na założenie konta walutowego czego w starym nie ma.
02-09-2017 19:33
W przypadku Spółki Jawnej nie udostępniliśmy jeszcze korzystania z konta przez Moje ING, stąd też automatycznie przekierowuje Cię do poprzedniej wersji systemu. Jeżeli chodzi o założenie konta walutowego dla spółki to korzystanie z nowej wersji systemu niczego tu nie zmienia, ponieważ otwarcie takiego konta wymaga wizyty w oddziale banku zgodnie z reprezentacją.
04-09-2017 11:16
14-09-2017 07:35
Masz dwa w jednym: OnLine i Mobile
OnLine bym zmienił na OneWay -do oddziału.
A Mobile skąd? No przecież trzeba pójść.
Bank dba o Ciebie - podróże kształcą.
Liczą się ludzie . . . . którzy dają się omamić obiecankami-cacankami.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |