05-12-2020 17:24
Przykro nam, ale nie możemy potwierdzić tych informacji. Zachęcamy do sprawdzania aktualnych statusów związanych z awarią Maklera wyłącznie na naszej stronie: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow... lub w naszych kanałach społecznościowych np. Facebook.
05-12-2020 17:42
Panie Mateuszu, jeżeli nie ma Pan czegoś konkretnego do przekazania, to lepiej nie pisać takich pustych formułek.
Nie odpowiadacie na pytania klientów.
Nie wywiązujecie się ze swoich zobowiązań i obietnic.
Większość firm typu Januszex ma PR najwyraźniej dla was nieosiągalny.
Jak do tej pory konkretnych informacji z waszej strony mamy dokładnie ZERO i to jest jednocześnie poziom waszej obsługi oraz zaufania klientów na jaki w tej chwili pracujecie.
05-12-2020 18:02
Ciekawy jestem kiedy w sprawie awarii wypowie się jakiś przedstawiciel BMu pod imieniem nazwiskiem i funkcją. Może dyrektor IT może jakikolwiek inny.
05-12-2020 18:04
05-12-2020 18:07
05-12-2020 18:16
§ 29
1. Klient może składać Zlecenia wyłącznie poprzez System internetowy Biura Maklerskiego lub
Serwis telefoniczny Biura Maklerskiego.
05-12-2020 18:35
05-12-2020 18:48
05-12-2020 19:17
Ciekawe jak mają zamiar zrekompensować poniesione straty za brak możliwości wykonania tranzakcji. Nawet nie mam dostępu do wolnych środków na koncie. To jest niewyobrażalne, tu bedzie pozew za pozwem. Rozumiem awaria internetowa, ale brak możliwości telefonicznego zlecenia. I to ma być jeden z czołowych banków w Polsce.
05-12-2020 19:23
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |