Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa makler

Przykro nam, ale nie możemy potwierdzić tych informacji. Zachęcamy do sprawdzania aktualnych statusów związanych z awarią Maklera wyłącznie na naszej stronie: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow... lub w naszych kanałach społecznościowych np. Facebook.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 401 z 597 (7 657 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Panie Mateuszu, jeżeli nie ma Pan czegoś konkretnego do przekazania, to lepiej nie pisać takich pustych formułek.

Nie odpowiadacie na pytania klientów.

Nie wywiązujecie się ze swoich zobowiązań i obietnic.

Większość firm typu Januszex ma PR najwyraźniej dla was nieosiągalny.

Jak do tej pory konkretnych informacji z waszej strony mamy dokładnie ZERO i to jest jednocześnie poziom waszej obsługi oraz zaufania klientów na jaki w tej chwili pracujecie.

 

 

KrzysztofW
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
05-12-2020
Wiadomość 402 z 597 (7 620 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Ciekawy jestem kiedy w sprawie awarii wypowie się jakiś przedstawiciel BMu pod imieniem nazwiskiem i funkcją. Może dyrektor IT może jakikolwiek inny.

 

kwl
kwl
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
51
14
03-12-2020
Wiadomość 403 z 597 (7 585 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Panie Mateuszu z całym szacunkiem ostatnio nie potraficie potwierdzić żadnych informacji. Nudne już te wasze regułki.
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 404 z 597 (7 581 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Cze przed rozpoczęciem poniedziałkowej sesji ktoś da znać czy makler ruszy ? A jak nie to kolejny raz zadaje to samo pytanie jak ma wyglądać zgłoszenie wykonania transakcji?
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 405 z 597 (7 576 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

§ 29
1. Klient może składać Zlecenia wyłącznie poprzez System internetowy Biura Maklerskiego lub
Serwis telefoniczny Biura Maklerskiego.

ZibiB
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
47
10
03-12-2020
Wiadomość 406 z 597 (7 546 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

system jaknwidac nie ruszy przed poniedzialkiem wniisek z tego ze bylismy oklamywani caly tydzien. Nikt nie dal wyjasnien co po co i czemu. Bank nie sklada zadnych komunikatow. dyrekcja chyba nie wie jak moga prawnicy ich zjechac . ale coz jaknpatrzy sie co w Polsce wyprawiaja to trudno ING sie dziwic...
Odpowiedz
0 Lajków
Przemo81
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
14
03-12-2020
Wiadomość 407 z 597 (7 503 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Już dawno powinna być informacja jak to wszystko mają zamiar rozliczyć. Nie podając ani jednej konkretnej informacji zostawiają sobie szeroko otwarta furtkę do interpretacji swoich "komunikatów dla klientów"
Batman_xp1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
13
04-12-2020
Wiadomość 408 z 597 (7 477 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Ciekawe jak mają zamiar zrekompensować  poniesione straty za brak możliwości wykonania tranzakcji. Nawet nie mam dostępu do wolnych środków na koncie. To jest niewyobrażalne, tu bedzie pozew za pozwem. Rozumiem awaria internetowa, ale brak możliwości telefonicznego zlecenia. I to ma być jeden z czołowych banków w Polsce.

lol
lol
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
04-12-2020
Wiadomość 409 z 597 (7 395 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Nie maja zamiaru rekompensowac. dostaniesz notes brelok i opaske odblaskowa Emotikon: Bardzo szczęśliwy . Przy takich stratach jakie osiagneli siegna do pieniedzy podatnikow. a jak podniosa choc by o grosz abonamenty lub platna usluge wprowadza to mnie i moich pracownikow wraz z kilkoma firmami nie zobacza.
Odpowiedz
0 Lajków
Przemo81
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
14
03-12-2020
Wiadomość 410 z 597 (7 381 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy