Odpowiedz

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

bananowa już hula od 15 minut, pytanko, kto poniesie odpowiedzialność także finansową za nieprzekazanie dyspozycji anulaty / modyfikacji / składania zleceń na giełdę ? aktualnie realizują się zlecenia które np nie powinny się realizować, a te które miały wejść od 8.30 wiszą sobie dalej nieprzekazane

oczywiście na fluktuacje rynkowe też nie mogę zareagować tak jakbym chciał bo przecież ing jest odłączone od koryta

 

łaskawie o 9.25 ruszyło

 

arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 591 z 597 (9 361 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

No niestety u mnie tez nic nie działa w maklerze .. zlecenia wiszą kasa przepada a ze strony ing cisza … No coment
matsui
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
2
03-07-2021
Wiadomość 592 z 597 (9 318 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Też miałem te problemy. Do tego jeszcze jak zlecenia się już uruchomiły to pokazywało nieprawidłowe dane odnośnie tego jakie są zlecenia z prawej i lewej strony na spółkach.

Odpowiedz
0 Lajków
Kaanv
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-05-2022
Wiadomość 593 z 597 (9 265 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Mieliśmy kłopoty z działaniem Maklera. To wpłynęło na trudności w realizacji zleceń i widoczność prawidłowych notowań. Teraz Makler jest już dostępny. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 594 z 597 (9 254 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Znowu problem z maklerem. Tym razem w aplikacji mobilnej.

Odpowiedz
0 Lajków
drobniak
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
86
25
03-12-2020
Wiadomość 595 z 597 (7 412 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Prosimy, daj znać jaki problem pojawia się kiedy próbujesz skorzystać z Maklera.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 596 z 597 (7 409 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

Bardzo dziękuję za szybki odzew.

Komunikat:

Problemy z działaniem maklera.

Już pracujemy nad usunięciem.

 

PS

Właśnie zalogowałem.

Problem rozwiązany.

drobniak
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
86
25
03-12-2020
Wiadomość 597 z 597 (7 403 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy