04-12-2020 14:03 | Edytowano: 04-12-2020 14:04
W takim razie usystematyzujemy nasze działania... I podejmijmy jakieś wspólne kroki celem wyjaśnienia tej sprawy i otrzymania odpowiedniej rekompensaty. Jakieś pomysły?
04-12-2020 14:04
Tu nie chodzi o groszowe problemy tylko o wizerunek całego banku, czyli wszystkich usług jakie oferuje. Nie obchodzi mnie to ile kapitału ten dom maklerski przemiela i zgarnia prowizji na ruchu dużych instytuicji a ile z ulicy. Gdyby ich ulica nie interesowała to wogóle nie było by indywidualnych kont maklerskich czy rachunków ROR nobo niby poco, skoro tłuką taki szmal na grubasach samych. Więc no to nie jest tak do końca chyba, że ich nie obchodzi... Nie było by reklam z MK, że "są rzeczy na których nie warto oszczędzać" .
04-12-2020 14:07
HELP! POMOCY!
Co mam powiedzieć żonie, gdy zapyta mnie o wyniki mojego dzisiejszego trade'ingu na giełdzie. Podpowiadam, że na pewno nie przyjmie do wiadomości moich wczorajszych wyjaśnień po raz drugi.
04-12-2020 14:07
Ja też się pod tym podpisuje. Ale tu jest potrzebny prawnik!
04-12-2020 14:08
Jak to co masz powiedzieć żonie? Powiedz, że trzymałeś kciuki za ambitny plan. A wyszło jak zawsze
04-12-2020 14:10
Żona gotowa jest sprawdzić moje kciuki, czy są na nich odciski. Jeśli ich brak to nie uwierzy w prawdziwość moich słów.
04-12-2020 14:15
To powiedz, że dostaniesz tak wielkie odszkodowanie, że kupisz jej gwiazdkę z nieba
04-12-2020 14:17
moja propozycja odszkodowania to żeby zapłacili za mnie podatek od zysków kapitałowych i styka
04-12-2020 14:20
Moja propozycja jest taka. Chciałbym tylko dostęp do maklera abym mógł szybko wszystko sprzedać i przenieść się do profesjonalnego DM.
Nic więcej nie oczekuję (bo i od kogo? Skoro nie traktuje się nas poważnie). W piaskownicy nie zostanę.
04-12-2020 14:21
kierownik jak wszystko sprzedasz toż to giełda zaliczy czarny poniedziałek
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |