03-12-2020 10:15
Mają awarię. Pracuje w IT więc wiem jak to wygląda. Nie ma co się nad nimi pastwić. Jak naprawią to będzie działać i nic tego nie przyspieszy. Kwestia jest tylko tego czy godzimy się na to dalej że tak jest czy nie. Ja powoli mam już dość. Poszedłem na łatwizne bo mam tu RORa i sam interfejs Maklera jest dla mnie ok ale to już przesada. Jak ktoś jest day traderem to dla niego każdy moment na sesji jest ważny i w tej chwili mogę tracić lub zyskiwać pieniądze a nie mam jak na to zareagować. Kolega ma mbank i jest zadowolony. xtb mi nie podpasił interfejs ale dużo ludzi których znam korzysta i też są zadowoleni.
Teraz mam dylemat bo premiera CDR niedługo a ja 10 grudnia będę siedział na forum i czakał aż przywrócą działanie maklera - <strach w oczach>.
03-12-2020 10:19
jeżeli tak to wygląda to mam wielkie wątpliwości co do bezpieczeństwa naszych środków w tym banku
03-12-2020 10:27
Jest w ogóle szansa, że dziś to będzie działać?
03-12-2020 10:34
To jakaś kpina. Prawie 20 lat w mBanku i nie przypominam sobie utraty dostępu do maklera.
Przeszedłem tu 29.10 i było już tak, że zawieszały się notowania, a teraz to.
03-12-2020 10:44
03-12-2020 10:49
03-12-2020 10:51
Jeśli będzie składany przyłączam się.
Na tę chwilę mam już kilka tysięcy strat ze względu na brak dostępu.
Nie mam możliwości rozliczenia OTP po cenach mnie satysfakcjonujących.
03-12-2020 10:59
Chętny na pozew zbiorowy.
03-12-2020 11:03
Marek: Andrzej, mamy zrobić ten mały upgrade w weekend, ale to tylko pól godziny. Moze zrobimy to w środę? Wyskoczymy sobie wtedy na stoki, bo je otwarli i zrobimy super weekend. Szef będzie zadowolony, a moja nie będzie marudzić, zeznowu w weekend pracuję. Co ty na to?
Andrzej: No nie wiem, niby proste, ale procedury, bezpieczeństwo, backup. Myslisz, ze to dobry pomysł?
Marek: No ostatnio poszło bez problemu. Dawaj.
Andrzej: Dobra lecmy.
...
Czwarte, 11:00:
Marek: K***wa Andrzej....
Andrzej: Nie zrobiliśmy backupu, nie? Kurde, przypał jak wtedy w mbanku...
tadam,
03-12-2020 11:07 | Edytowano: 03-12-2020 11:07
"Prace te wciąż trwają, mamy nadzieję że uda nam się zakończyć je przed południem. Z powodu dużej liczby telefonów dotyczących awarii, kontakt z infolinią Biura Maklerskiego może być utrudniony. O postępach w pracach nad rozwiązaniem będziemy informować na bieżąco"
Pieknie.
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
9 | |
6 | |
4 | |
4 |