03-12-2020 09:17
Czyli nie tylko jak mam ten problem. Jak często ING ma jednoczesne awarie apki i modułu makler na stronie?
03-12-2020 09:17
03-12-2020 09:18
@kwl nie jesteśmy w stanie przekazać takiej informacji, Działamy w trybie pilnym nad przywróceniem usługi Makler. Przepraszamy za utrudnienia
03-12-2020 09:18
03-12-2020 09:20
03.12.2020 usługa makler dzisiaj nie działa
03-12-2020 09:22
To już przegięcie. Od dłuższego czasu nie można się zalogować w godzinach 9-9.15. W trakcie sesji zdarza się że wywala. Teraz to już przesada, wogule nie ma zakładki Makler. Kto mi zapłaci za straty przez opóźnienie? Jeden z największych banków a taka amatorka. Wstyd.
03-12-2020 09:24
Każdy inny Makler będzie lepszy od tego chłamu!
03-12-2020 09:26
Czy makler będzie dzisiaj jeszcze dostępny?
03-12-2020 09:27
03-12-2020 09:28
nadal nie działa, pół godziny sesji bez dostępu !
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |