04-04-2016 22:29
Dzisiaj otrzymałam hasło aby uzyskać dostęp do wysłanego wniosku niestety po wpisaniu hasła cały czas informacja,że jest nieprawidłowe
05-04-2016 20:32 | Edytowano: 05-04-2016 20:33
Spróbuj przez Ctlr+C i Ctlr+V a hasło powinno mieć 10 znaków
07-04-2016 21:18
Wysyłanie wniosków w końcu zadziałało.
Brawo za szybkie załatwienie sprawy (kilka dni).
Druga strona poprawiona - już wpisujemy od drugiego dziecka - brawo !!!
Niesmak jednak pozostał i najbardziej co mnie w tym denerwuje,że na głównej stronie bank sie chwali programem 500+ ale ani jednego słowa przepraszamy,że kilka dni nic nie działało.
11-04-2016 11:04
Ze wszystkich wniosków w programie Rodzina 500 plus wypełnianych za pośrednictwem naszej bankowości internetowej, klienci złożyli poprawnie 98% z nich. Obecnie wszystko powinno już działać bez utrudnień. W przypadku problemów z wypełnieniem wniosku, prosimy o zgłaszanie błędów na naszej infolinii 32 357 00 69 / 801 222 222 lub bezpośrednio poprzez system bankowości internetowej. Na bieżąco reagujemy na wszystkie zgłoszenia.
11-04-2016 14:41
Niestety nie wszystko działa poprawnie... Nadal nie mogę wysłać swojego wniosku. Nie jestem w stanie wybrać właściwego dla mnie MOPS'u. W ogóle patrząc na wyszukiwarkę działa ona bardzo słabo...
12-04-2016 08:57
Emp@tia i i tabela jednostek umożliwiająca składanie wniosków jest aktualizowana na bieżąco przez gminy i jednostki MOPS/MOPR. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej szacuje, że w systemie powinno się już znajdować 95 % gmin. Jeśli masz problem z złożeniem wniosku zadzwoń na naszą infolinię. Na bieżąco reagujemy na wszystkie zgłoszenia.
15-04-2016 08:56
Witam,
niestety u mnie nadal pojawia się błąd przy próbie wysłania wniosku.
Po kontakcie z obsługą zasugerowano istnienie niedozwolonych znaków w adresie email, niestety, to nie to, bo mój adres zawiera tylko litery.
Potwierdzenia wysłania również nie mam, próbowałam wysylać kilka razy, z różnych komputerów (systemów) i przeglądarek.
Czy potwierdzenia przychodzą na adres email, czy w wiadomości w systemie moje ing?
16-04-2016 12:53
Po wypełnieniu wniosku, wyślemy techniczne potwierdzenie odbioru (TPO). Będzie ono dostępne w bankowości internetowej. Może mieć jeden z dwóch statusów:
TPO można otrzymać maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych. Jest ono wysyłane po przyjęciu wniosku przez aplikację emp@tia. W sytuacji nie otrzymania TPO , może to oznaczać, że wniosek nie jest jeszcze przyjęty przez aplikację.
17-04-2016 11:42
Czy TPO jak pisze AgnieszkaKu to to samo co UPP (Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia)?
Po wysłaniu wniosku przez bankowość ING 7 kwietnia dostałem tylko i wyłącznie mailowo UPP - nie ma go dostępnego w bankowości internetowej.
Z tego co rozumiem teraz OPS ma 3 miesiące na wydanie decyzji - co w razie jak np. 30 czerwca nie dostanę tej decyzji?
Chyba,że najpierw jeszcze przyjdzie ten TPO?
17-04-2016 12:04 | Edytowano: 17-04-2016 12:05
@miczuś Techniczne potwierdzenie odbioru (TPO) wysyła bank (można je znaleźć w zakładce "Wiadomości" w ING BankOnLine/ Moje ING).
Natomiast Urzędowe Poświadczeniem Przedłożenia będące Urzędowym Potwierdzeniem Odbioru (UPP/UPO) jest wysyłane na adres e-mail klienta bezpośrednio z aplikacji „emp@tia” – adres nadawcy: upo500plus@mrpips.gov.pl, tytuł maila: „Urzędowe poświadczenie odbioru wniosku o świadczenie 500+”.
Jeżeli nie otrzymałeś TPO to prosimy zgłosić reklamację:
- za pośrednictwem bankowości internetowej ("Wiadomości"),
- w dowolnym oddziale naszego banku,
- telefonicznie.
W sprawie czasu wydnia decyzji prosimy o kontakt z właściwym urzędem.
Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |