Odpowiedz

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

Dzisiaj otrzymałam hasło aby uzyskać dostęp do wysłanego wniosku niestety po wpisaniu hasła cały czas informacja,że jest nieprawidłowe

wolfik25
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
7
01-04-2016
Wiadomość 11 z 25 (10 843 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

[ Edytowane ]

Spróbuj przez Ctlr+C i Ctlr+V a hasło powinno mieć 10 znaków

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
31-03-2016
Wiadomość 12 z 25 (10 771 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

Wysyłanie wniosków w końcu zadziałało.

Brawo za szybkie Emotikon: SzczęśliwyEmotikon: SzczęśliwyEmotikon: Szczęśliwy załatwienie sprawy (kilka dni).

Druga strona poprawiona - już wpisujemy od drugiego dziecka - brawo !!!

Niesmak jednak pozostał i najbardziej co mnie w tym denerwuje,że na głównej stronie bank sie chwali programem 500+ ale ani jednego słowa przepraszamy,że kilka dni nic nie działało.

Odpowiedz
0 Lajków
miczuś
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
2
02-04-2016
Wiadomość 13 z 25 (10 709 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

Ze wszystkich wniosków w programie Rodzina 500 plus wypełnianych za pośrednictwem naszej bankowości internetowej, klienci złożyli  poprawnie 98% z nich. Obecnie wszystko powinno już działać bez utrudnień. W przypadku problemów z wypełnieniem wniosku, prosimy o zgłaszanie błędów na naszej infolinii 32 357 00 69 / 801 222 222 lub bezpośrednio poprzez system bankowości internetowej. Na bieżąco reagujemy na wszystkie zgłoszenia. 

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 14 z 25 (10 577 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

Niestety nie wszystko działa poprawnie... Nadal nie mogę wysłać swojego wniosku. Nie jestem w stanie wybrać właściwego dla mnie MOPS'u. W ogóle patrząc na wyszukiwarkę działa ona bardzo słabo...

Odpowiedz
0 Lajków
echoe
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
4
0
11-03-2016
Wiadomość 15 z 25 (10 555 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

Emp@tia i i tabela jednostek umożliwiająca składanie wniosków jest aktualizowana na bieżąco przez gminy i jednostki MOPS/MOPR. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej szacuje, że w systemie powinno się już znajdować 95 % gmin. Jeśli masz problem z złożeniem wniosku zadzwoń na naszą infolinię. Na bieżąco reagujemy na wszystkie zgłoszenia.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
43
04-09-2015
Wiadomość 16 z 25 (10 504 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

Witam,

niestety u mnie nadal pojawia się błąd przy próbie wysłania wniosku.

Po kontakcie z obsługą zasugerowano istnienie niedozwolonych znaków w adresie email, niestety, to nie to, bo mój adres zawiera tylko litery.

Potwierdzenia wysłania również nie mam, próbowałam wysylać kilka razy, z różnych komputerów (systemów) i przeglądarek.

Czy potwierdzenia przychodzą na adres email, czy w wiadomości w systemie moje ing?

Odpowiedz
0 Lajków
bazylja
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
15-04-2016
Wiadomość 17 z 25 (10 393 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

Po wypełnieniu wniosku, wyślemy techniczne potwierdzenie odbioru (TPO). Będzie ono dostępne w bankowości internetowej. Może mieć jeden z dwóch statusów:

  • przyjęty – kiedy wniosek jest poprawnie przesłany do emp@tii (rządowy system centralny),
  • błąd – kiedy należy ponownie złożyć wniosek w bankowości lub udać się do urzędu gminy/ośrodka pomocy społecznej.

TPO można otrzymać maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych. Jest ono wysyłane po przyjęciu wniosku przez aplikację emp@tia. W sytuacji nie otrzymania TPO , może to oznaczać, że wniosek nie jest jeszcze przyjęty przez aplikację.

Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaKu
Były moderator
Były moderator icon
15
5
04-09-2015
Wiadomość 18 z 25 (10 337 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

Czy TPO jak pisze AgnieszkaKu to to samo co UPP (Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia)?

Po wysłaniu wniosku przez bankowość ING 7 kwietnia dostałem tylko i wyłącznie mailowo UPP - nie ma go dostępnego w bankowości internetowej.

Z tego co rozumiem teraz OPS ma 3 miesiące na wydanie decyzji - co w razie jak np. 30 czerwca nie dostanę tej decyzji?

Chyba,że najpierw jeszcze przyjdzie ten TPO?

Odpowiedz
0 Lajków
miczuś
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
2
02-04-2016
Wiadomość 19 z 25 (10 241 wyświetleń)

Re.: NIE DZIAŁA WYSYŁANIE WNIOSKÓW 500+

[ Edytowane ]

@miczuś Techniczne potwierdzenie odbioru (TPO) wysyła bank (można je znaleźć w zakładce "Wiadomości" w ING BankOnLine/ Moje ING). 
Natomiast Urzędowe Poświadczeniem Przedłożenia będące Urzędowym Potwierdzeniem Odbioru (UPP/UPO) jest wysyłane na adres e-mail klienta bezpośrednio z aplikacji „emp@tia” – adres nadawcy: upo500plus@mrpips.gov.pl, tytuł maila: „Urzędowe poświadczenie odbioru wniosku o świadczenie 500+”.
Jeżeli nie otrzymałeś TPO to prosimy zgłosić reklamację:
- za pośrednictwem bankowości internetowej ("Wiadomości"),
- w dowolnym oddziale naszego banku,

- telefonicznie.
W sprawie czasu wydnia decyzji prosimy o kontakt z właściwym urzędem.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 20 z 25 (10 236 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy