Bankowość internetowa

Odpowiedz

Moje ING - brak możliwości zmiany języka na polski na przeglądarce Chrome w języku angielskim

Używam przeglądarki Chrome w wersji angielskiej (UI); w ustawieniach języka mam natomiast według kolejności języki angielski i polski.
Po wejściu na adres https://online.ingbank.pl/bskonl/login.html klikam w "PL" w prawym górnym rogu - język przełącza się na polski. Następnie w sekcji "Moje ING" klikam "Zaloguj" - w nowej zakładce otwiera się adres https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login ale UI jest w języku angielskim i nie sposób tego zmienić...

 

Jest jeszcze masa innych błędówEmotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
arek
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
31
27-12-2015
Wiadomość 1 z 3 (22 077 wyświetleń)

Re.: Moje ING - brak możliwości zmiany języka na polski na przeglądarce Chrome w języku angielskim

UPDATE - zwracam honor Emotikon: Szczęśliwy, na dole ekranu jest przycisk do zmiany języka, niemniej na moim monitorze (1366 x 768) pasek jest w całości ukryty i trzeba zescrollować ekran; dodatkowo na poprzednim ekranie ("stary" system) przycisk do zmiany języka jest w prawym górnym rogu, więc na kolejnym ekranie oczekiwałbym go raczej w podobnym miejscu.

arek
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
31
27-12-2015
Wiadomość 2 z 3 (22 059 wyświetleń)

Re.: Moje ING - brak możliwości zmiany języka na polski na przeglądarce Chrome w języku angielskim

@arek Zapisałam propozycję zmiany miejsca przycisku do wyboru języka. Dzięki za sugestię.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (22 047 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Re.: Problem z założeniem konta przez selfie - błąd aplikacji przy robieniu zdjęcia

Przykro mi, że napotkałaś kłopot z założeniem konta. Proszę, podaj nam model telefonu oraz wersję systemu, przekażemy je do właściwego działu z prośbą o pomoc w tej sprawie.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy