Bankowość internetowa

Odpowiedz

Moje ING - brak możliwości zmiany języka na polski na przeglądarce Chrome w języku angielskim

Używam przeglądarki Chrome w wersji angielskiej (UI); w ustawieniach języka mam natomiast według kolejności języki angielski i polski.
Po wejściu na adres https://online.ingbank.pl/bskonl/login.html klikam w "PL" w prawym górnym rogu - język przełącza się na polski. Następnie w sekcji "Moje ING" klikam "Zaloguj" - w nowej zakładce otwiera się adres https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login ale UI jest w języku angielskim i nie sposób tego zmienić...

 

Jest jeszcze masa innych błędówEmotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
arek
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
31
27-12-2015
Wiadomość 1 z 3 (21 189 wyświetleń)

Re.: Moje ING - brak możliwości zmiany języka na polski na przeglądarce Chrome w języku angielskim

UPDATE - zwracam honor Emotikon: Szczęśliwy, na dole ekranu jest przycisk do zmiany języka, niemniej na moim monitorze (1366 x 768) pasek jest w całości ukryty i trzeba zescrollować ekran; dodatkowo na poprzednim ekranie ("stary" system) przycisk do zmiany języka jest w prawym górnym rogu, więc na kolejnym ekranie oczekiwałbym go raczej w podobnym miejscu.

arek
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
31
27-12-2015
Wiadomość 2 z 3 (21 171 wyświetleń)

Re.: Moje ING - brak możliwości zmiany języka na polski na przeglądarce Chrome w języku angielskim

@arek Zapisałam propozycję zmiany miejsca przycisku do wyboru języka. Dzięki za sugestię.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
645
121
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (21 159 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam,
Nie rozumiem jak w takich nagłych przypadkach jak pieniądze na operację dziecka , bank nie proponuje szybkiego rozwiązania sprawy . W dniu dzisiejszym wpłaciłam 11 400zl . Pieniądze muszę wpłaci...

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy