Bankowość internetowa

Odpowiedz

Moje ING - brak możliwości zmiany języka na polski na przeglądarce Chrome w języku angielskim

Używam przeglądarki Chrome w wersji angielskiej (UI); w ustawieniach języka mam natomiast według kolejności języki angielski i polski.
Po wejściu na adres https://online.ingbank.pl/bskonl/login.html klikam w "PL" w prawym górnym rogu - język przełącza się na polski. Następnie w sekcji "Moje ING" klikam "Zaloguj" - w nowej zakładce otwiera się adres https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login ale UI jest w języku angielskim i nie sposób tego zmienić...

 

Jest jeszcze masa innych błędówEmotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
arek
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
31
27-12-2015
Wiadomość 1 z 3 (22 913 wyświetleń)

Re.: Moje ING - brak możliwości zmiany języka na polski na przeglądarce Chrome w języku angielskim

UPDATE - zwracam honor Emotikon: Szczęśliwy, na dole ekranu jest przycisk do zmiany języka, niemniej na moim monitorze (1366 x 768) pasek jest w całości ukryty i trzeba zescrollować ekran; dodatkowo na poprzednim ekranie ("stary" system) przycisk do zmiany języka jest w prawym górnym rogu, więc na kolejnym ekranie oczekiwałbym go raczej w podobnym miejscu.

arek
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
35
31
27-12-2015
Wiadomość 2 z 3 (22 895 wyświetleń)

Re.: Moje ING - brak możliwości zmiany języka na polski na przeglądarce Chrome w języku angielskim

@arek Zapisałam propozycję zmiany miejsca przycisku do wyboru języka. Dzięki za sugestię.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (22 883 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Planet cash wplata blik

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie. 

09-11-2025
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.

09-11-2025
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.

 

09-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy