04-12-2020 08:34
04-12-2020 09:09
@Mar79x1 Przewidywany czas uruchomienia modułu Makler to godzina 13:00. Informacje o postępach w pracach udostępniamy na bieżąco na naszej stronie tutaj. Przepraszamy za tę sytuację.
04-12-2020 09:27 | Edytowano: 04-12-2020 09:28
04-12-2020 13:56
04-12-2020 14:00
Potrzebujemy jeszcze trochę czasu. Zachęcam do śledzenia informacji na stronie: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow...
04-12-2020 14:34
04-12-2020 14:36
Szczegóły znajdziesz w linku powyżej. Niestety więcej nie wiemy.
04-12-2020 18:02
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |