04-12-2020 08:34
04-12-2020 09:09
@Mar79x1 Przewidywany czas uruchomienia modułu Makler to godzina 13:00. Informacje o postępach w pracach udostępniamy na bieżąco na naszej stronie tutaj. Przepraszamy za tę sytuację.
04-12-2020 09:27 | Edytowano: 04-12-2020 09:28
04-12-2020 13:56
04-12-2020 14:00
Potrzebujemy jeszcze trochę czasu. Zachęcam do śledzenia informacji na stronie: https://www.ing.pl/aktualnosci?news_id=1104777-problemy-z-dzialaniem-maklera-informacje-dla-klientow...
04-12-2020 14:34
04-12-2020 14:36
Szczegóły znajdziesz w linku powyżej. Niestety więcej nie wiemy.
04-12-2020 18:02
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 6 | |
| 4 |