Odpowiedz

Kursy walut po zalogowaniu

Mając na uwadze ostatnią nowość w postaci jednej karty do rachunków walutowych proponuje na pierwszej stronie po zalogowaniu zastąpić jedno z okienek Warto wiedzieć" - tabelą kursów walut.

Tabela modyfikowana o wybrane waluty (np. pięć) pod tabelą link do "pozostałe" plus "Kantor" czyli odnośnik do kantora walutowego.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5 (9 592 wyświetleń)

Re.: Kursy walut po zalogowaniu

Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki naszego banku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (9 538 wyświetleń)

Re.: Kursy walut po zalogowaniu

Czekam zatem na efekty. Mam nadzieje, że pomysł będzie sprawdzony.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (9 456 wyświetleń)

Re.: Kursy walut po zalogowaniu

Taaa równie dobrze można jeszcze na stronie głównej dowalić oprocentowanie kredytów hipotecznych , przecież bank je udziela . A strona główna i tak już więcej nie straci na przejrzystości ... pozdrawiam i życzę nowych pomysłów .

august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 4 z 5 (9 235 wyświetleń)

Re.: Kursy walut po zalogowaniu

Jeżeli masz taki kredyt i można byłoby "włącz/wyłącz" widget to dlaczego nie?

Dobry pomysł. Popieram.

Wszystko lepsze od okienek "warto wiedzieć".

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 5 (9 114 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy