Odpowiedz

Kursy walut po zalogowaniu

Mając na uwadze ostatnią nowość w postaci jednej karty do rachunków walutowych proponuje na pierwszej stronie po zalogowaniu zastąpić jedno z okienek Warto wiedzieć" - tabelą kursów walut.

Tabela modyfikowana o wybrane waluty (np. pięć) pod tabelą link do "pozostałe" plus "Kantor" czyli odnośnik do kantora walutowego.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5 (9 129 wyświetleń)

Re.: Kursy walut po zalogowaniu

Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki naszego banku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
574
122
12-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (9 075 wyświetleń)

Re.: Kursy walut po zalogowaniu

Czekam zatem na efekty. Mam nadzieje, że pomysł będzie sprawdzony.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (8 993 wyświetleń)

Re.: Kursy walut po zalogowaniu

Taaa równie dobrze można jeszcze na stronie głównej dowalić oprocentowanie kredytów hipotecznych , przecież bank je udziela . A strona główna i tak już więcej nie straci na przejrzystości ... pozdrawiam i życzę nowych pomysłów .

august
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
76
15
31-03-2016
Wiadomość 4 z 5 (8 772 wyświetleń)

Re.: Kursy walut po zalogowaniu

Jeżeli masz taki kredyt i można byłoby "włącz/wyłącz" widget to dlaczego nie?

Dobry pomysł. Popieram.

Wszystko lepsze od okienek "warto wiedzieć".

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 5 (8 651 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy