20-06-2017 21:49
Informacja w serwisach informacyjnych oraz w Aktualnościach na stronie ING.
Z zrzutów ekranu aplikacji mobilnej widzę, że będzie to bardziej czytelna opcja.
Wasze wnioski, uwagi?
Nie mam akurat żadnego przelewu do zrobienia, ale przy najbliższej okazji przedstawie swoje spostrzeżenia.
22-06-2017 07:13
Mam pytanie, czy planowana jest zmiana, która określi jedyny wybór autoryzacji - mobilny, rezygnując z SMS?
Czy też zostanie jak jest obecnie i algorytm oprócz braku konieczności potwierdzenia autoryzacji, kody SMS będzie sam uwzględniał jaki kanał wybrać?
23-06-2017 07:26
Obecnie, to algorytm decyzuje o konieczności podania kodu do autoryzacyjnego, wybiera on również formę - aplikacja lub SMS.
23-06-2017 08:22
Jednym słowem dostajemy kolejną opcję do zagadki "będę musiał autoryzować czy nie?"
Ale OK.
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i
... 14-11-2024Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Dzień dobry,
czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?
Pozdrawiam
14-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
15 | |
9 | |
6 | |
5 | |
5 |