Złożyłam wniosek o podwyższenie limitu karty kredytowej, kiedy wchodzę zakładkę moje wnioski najpierw było napisane ze przejęte do realizacji przez bank , a teraz wyświetla się problem techniczny. Co dalej w takiej sytuacji będzie z moim wnioskiem?
Aby sprawdzić szczegóły wniosku prosimy o kontakt z nami przez telefon: +48 32 357 00 69/ 801 222 222.
----------------- Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie. Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Witam. Jestem na etapie kupna działki. Dojazd do działki jest droga prywatna . Po rozmowie z właścicielem będzie służebność dojazdu do działki. Podczas załatwiania kredytu hipoteczne powiedziałem ż...
Witam. Złożyłem wniosek na kredyt hipoteczny na działkę. W rozmowie z właścicielem dzałki dojazd do działki jest droga prywatną. Przy składaniu wniosku powiedziałem że dojazd do dzidłki będzie służebn...
Czy można zamknąć rachunek OKO założony dla dziecka na którym są jeszcze środki? Gdzie one trafią? Na ten rachunek zostały ulokowane rodzinne oszczędności, a obecnie potrzebujemy z nich skorzystać, ale...