20-06-2017 21:49
Informacja w serwisach informacyjnych oraz w Aktualnościach na stronie ING.
Z zrzutów ekranu aplikacji mobilnej widzę, że będzie to bardziej czytelna opcja.
Wasze wnioski, uwagi?
Nie mam akurat żadnego przelewu do zrobienia, ale przy najbliższej okazji przedstawie swoje spostrzeżenia.
22-06-2017 07:13
Mam pytanie, czy planowana jest zmiana, która określi jedyny wybór autoryzacji - mobilny, rezygnując z SMS?
Czy też zostanie jak jest obecnie i algorytm oprócz braku konieczności potwierdzenia autoryzacji, kody SMS będzie sam uwzględniał jaki kanał wybrać?
23-06-2017 07:26
Obecnie, to algorytm decyzuje o konieczności podania kodu do autoryzacyjnego, wybiera on również formę - aplikacja lub SMS.
23-06-2017 08:22
Jednym słowem dostajemy kolejną opcję do zagadki "będę musiał autoryzować czy nie?"
Ale OK.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |