16-06-2017 21:45 – ostatnio edytowany 18-07-2017 08:52 przez AgnieszkaBin
Czy możecie wprowadzić nowe funkcje takie jak ma TMUB? Warto odtworzyć film i troszę od nich zgapić . Plusem ich portalu transakcyjnego jest:
- przejrzystość
- możliwość wykonania kilku przelewów naraz
- mobilna autoryzacja podczas logowania i przelewów.
17-06-2017 21:33 | Edytowano: 12-11-2017 18:28
@MreaperS Dziękujemy za sugestie. Przekażemy je do działu, który opowiada za naszą bankowość internetową.
Staramy się, aby system Moje ING był funkcjonalny i przyjazny dla naszych klientów.
Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.
19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |