24-02-2017 11:45
Dzień dobry, czy jest możliwość przypisania innego telefonu komórkowego do atoryzacji przelewów, oddzielnie dla konta osobistego i oddzielnie dla konta firmowego?
Obecnie mam możliwość po zalogowaniu się swobodnego przełącznia między kontami osobistym i firmowym. W obydwu kontach mam przypisany ten sam nr telefonu komórkowego.
Z konta firmowego będzie korzystać głównie żona i chciałbym, żeby autoryzacje SMS przychodziły do niej, a nie do mnie.
25-02-2017 06:14
A żona nie powinna mieć osobnego loginu i hasła do autoryzacji?
Z punktu zasad bezpieczeństwa jest to jakby logiczne.
Wtedy rozwiązany byłbym problem z autoryzacją operacji.
25-02-2017 11:39
@elemeke Jeżeli masz dostęp do konta firmowego i prywatnego za pomocą jednego loginu, możesz wskazać tylko jeden numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych.
Możesz upoważnić Żonę do konta firmowego. Pełnomocnik będzie miał swój odrębny login do bankowości i będzie mógł wskazać swój nr telefonu do zatwierdzania dyspozycji.
26-02-2017 21:57
Dzieuję za odpowiedzi.
Jak mogę ustanowictakiego pelnomocnika i uzyskać dane do logowania?
Dodam, ze żona ma równieżkonto w ING i dostęp do bankowosci elektronicznej. Wydaje mi się, że przy zakłądaniu konta wprowadzono nam pełnomocnika, ale nie wiem gdzie tę informację znajdę.
27-02-2017 21:39
Jeśli osoba mająca być pełnomocnikiem jest już klientem naszego banku, to penomocnictwo można nadać w Moim ING. Wybieramy rachunek, po prawej widnieje opcja Pełnomocnicy - nastepnie nadaj pełnomocnictwo. Po wprowadzeniu imienia i nazwiska oraz numeru pesel, zatwierdzamy kodem autoryzacyjnym. Pełnomocnictwo zostanie automatycznie nadane.
Pełnomocnik automatycznie uzyska podgląd w swojej bankowosci internetowej.
Jeśli osoba nie jest klientem banku, pełnomocnictwo oraz bankwowść elektroniczną wydajemy wyłacznie w oddziale banku.
27-02-2017 22:10
Dziękuję. Rzeczywiscie. Udało się dodać pełnomocnika do konta osobistego, ale przy firmowym jużnie ma takiej opcji.
28-02-2017 21:36
Pełnomocnika do konta firmowego możesz dodać w najbliższym oddziale banku.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |