Odpowiedz

Konto osbiste i firmowe a autoryzacja SMSem

Dzień dobry, czy jest możliwość przypisania innego telefonu komórkowego do atoryzacji przelewów, oddzielnie dla konta osobistego i oddzielnie dla konta firmowego?

Obecnie mam możliwość po zalogowaniu się swobodnego przełącznia między kontami osobistym i firmowym. W obydwu kontach mam przypisany ten sam nr telefonu komórkowego.

Z konta firmowego będzie korzystać głównie żona i chciałbym, żeby autoryzacje SMS przychodziły do niej, a nie do mnie.

 

Odpowiedz
0 Lajków
elemeke
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-02-2017
Wiadomość 1 z 7 (10 867 wyświetleń)

Re.: Konto osbiste i firmowe a autoryzacja SMSem

A żona nie powinna mieć osobnego loginu i hasła do autoryzacji?

Z punktu zasad bezpieczeństwa jest to jakby logiczne.

Wtedy rozwiązany byłbym problem z autoryzacją operacji.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 7 (10 829 wyświetleń)

Re.: Konto osbiste i firmowe a autoryzacja SMSem

@elemeke Jeżeli masz dostęp do konta firmowego i prywatnego za pomocą jednego loginu, możesz wskazać tylko jeden numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych.

Możesz upoważnić Żonę do konta firmowego. Pełnomocnik będzie miał swój odrębny login do bankowości i będzie mógł wskazać swój nr telefonu do zatwierdzania dyspozycji.

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 3 z 7 (10 811 wyświetleń)

Re.: Konto osbiste i firmowe a autoryzacja SMSem

Dzieuję za odpowiedzi.

Jak mogę ustanowictakiego pelnomocnika i uzyskać dane do logowania?

Dodam, ze żona ma równieżkonto w ING i dostęp do bankowosci elektronicznej. Wydaje mi się, że przy zakłądaniu konta wprowadzono nam pełnomocnika, ale nie wiem gdzie tę informację znajdę.

Odpowiedz
0 Lajków
elemeke
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-02-2017
Wiadomość 4 z 7 (10 751 wyświetleń)

Re.: Konto osbiste i firmowe a autoryzacja SMSem

Jeśli osoba mająca być pełnomocnikiem jest już klientem naszego banku, to penomocnictwo można nadać w Moim ING. Wybieramy rachunek, po prawej widnieje opcja Pełnomocnicy - nastepnie nadaj pełnomocnictwo. Po wprowadzeniu imienia i nazwiska oraz numeru pesel, zatwierdzamy kodem autoryzacyjnym. Pełnomocnictwo zostanie automatycznie nadane.

Pełnomocnik automatycznie uzyska podgląd w swojej bankowosci internetowej.

Jeśli osoba nie jest klientem banku, pełnomocnictwo oraz bankwowść elektroniczną wydajemy wyłacznie w oddziale banku. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 7 (10 658 wyświetleń)

Re.: Konto osbiste i firmowe a autoryzacja SMSem

Dziękuję. Rzeczywiscie. Udało się dodać pełnomocnika do konta osobistego, ale przy firmowym jużnie ma takiej opcji.

Odpowiedz
0 Lajków
elemeke
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-02-2017
Wiadomość 6 z 7 (10 653 wyświetleń)

Re.: Konto osbiste i firmowe a autoryzacja SMSem

Pełnomocnika do konta firmowego możesz dodać w najbliższym oddziale banku.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 7 z 7 (10 551 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Obecnie usługi ING Księgowość dedykowane są wyłącznie dla działalności rejestrowanych, jednak analizujemy taką możliwość.

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy