24-02-2017 11:45
Dzień dobry, czy jest możliwość przypisania innego telefonu komórkowego do atoryzacji przelewów, oddzielnie dla konta osobistego i oddzielnie dla konta firmowego?
Obecnie mam możliwość po zalogowaniu się swobodnego przełącznia między kontami osobistym i firmowym. W obydwu kontach mam przypisany ten sam nr telefonu komórkowego.
Z konta firmowego będzie korzystać głównie żona i chciałbym, żeby autoryzacje SMS przychodziły do niej, a nie do mnie.
25-02-2017 06:14
A żona nie powinna mieć osobnego loginu i hasła do autoryzacji?
Z punktu zasad bezpieczeństwa jest to jakby logiczne.
Wtedy rozwiązany byłbym problem z autoryzacją operacji.
25-02-2017 11:39
@elemeke Jeżeli masz dostęp do konta firmowego i prywatnego za pomocą jednego loginu, możesz wskazać tylko jeden numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych.
Możesz upoważnić Żonę do konta firmowego. Pełnomocnik będzie miał swój odrębny login do bankowości i będzie mógł wskazać swój nr telefonu do zatwierdzania dyspozycji.
26-02-2017 21:57
Dzieuję za odpowiedzi.
Jak mogę ustanowictakiego pelnomocnika i uzyskać dane do logowania?
Dodam, ze żona ma równieżkonto w ING i dostęp do bankowosci elektronicznej. Wydaje mi się, że przy zakłądaniu konta wprowadzono nam pełnomocnika, ale nie wiem gdzie tę informację znajdę.
27-02-2017 21:39
Jeśli osoba mająca być pełnomocnikiem jest już klientem naszego banku, to penomocnictwo można nadać w Moim ING. Wybieramy rachunek, po prawej widnieje opcja Pełnomocnicy - nastepnie nadaj pełnomocnictwo. Po wprowadzeniu imienia i nazwiska oraz numeru pesel, zatwierdzamy kodem autoryzacyjnym. Pełnomocnictwo zostanie automatycznie nadane.
Pełnomocnik automatycznie uzyska podgląd w swojej bankowosci internetowej.
Jeśli osoba nie jest klientem banku, pełnomocnictwo oraz bankwowść elektroniczną wydajemy wyłacznie w oddziale banku.
27-02-2017 22:10
Dziękuję. Rzeczywiscie. Udało się dodać pełnomocnika do konta osobistego, ale przy firmowym jużnie ma takiej opcji.
28-02-2017 21:36
Pełnomocnika do konta firmowego możesz dodać w najbliższym oddziale banku.
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
9 | |
6 | |
4 | |
4 |