Odpowiedz

Re.: Jak używacie aplikacji do bankowania?


Hormon napisali:

Brakuje mi w aplikacji możliwości skanowania rachunku papierowego, np za prąd i wykonania szybkiego przelewu. 

Nie można dodać takiej opcji ?

Czy w najblizszym czasie aplikacja ulegnie zmianie zwiazku z testami nowego wyglądu strony www?


Rozważymy taką możliwość.
Nowy system Moje ING dostosowuje się do ekranu każdego urządzenia. Planujemy również w przyszłym roku wprowadzić nową aplikację mobilną.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
800
173
04-09-2015
Wiadomość 21 z 26 (29 903 wyświetleń)

Re.: Jak używacie aplikacji do bankowania?

Nie jestem gimbusem, więc nie za bardzo rozumiem, o co chodzi z tym "bankowaniem".

Bank - taka firma usługowa, która

a) przechowuje moje pieniądze - więc chcę wiedzieć ile ich mam. Od tego jest komputer i aplikacja internetowa.

b) umożliwia wykonanie przelewu tychże pieniędzy - od tego też jest komputer i aplikacja internetowa

c) daje kredyt, więc czasem trzeba sprawdzić harmonogram spłat, spłacić ratę itp - od tego nadal jest komputer i aplikacja internetowa

d) daje (czasami) kartę kredytową - znów, trzeba sprawdzić pozostały limit, spłacić w okresie bezodsetkowym - i, znów, od tego jest komputer i aplikacja internetowa

 

A telefon?

a) powiadomienia (tu macie nad czym popracować. "Mniej na koncie xx zł"? Serio? Mniej informacyjny byłby chyba tylko komunikat "Jakieś pieniądze zniknęły z jakiegoś konta"...)

b) awaryjnie, raz na ruską piatilietkę, do sprawdzenia/przelania/spłacenia - bo sytuacje awaryjne się zdarzają.

c) .... a po co się męczyć na maciupcim ekraniku, mając komputer?...

Odpowiedz
0 Lajków
Saszka
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
14
16
30-11-2015
Wiadomość 22 z 26 (29 722 wyświetleń)

Re.: Jak używacie aplikacji do bankowania?

Saszka, nie zgodzę się z Tobą. Bankowość to coś więcej niż opisałeś, to styl życia a umiejętnie wpleciony w codzienne czynności może sprawiać tylko radość. Ogólnie do niczego Cie nie namawiam, żeby nie było Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
pd
pd
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
31
29-10-2015
Wiadomość 23 z 26 (29 651 wyświetleń)

Re.: Jak używacie aplikacji do bankowania?

Po ostatniej aktualizacji na iPhone 4S apka jest totalnie nie używalna. Klawiatura zakrywa przycisk zatwierdź czy jak mu tam przez co nie da się wysłać przelewu. Muszę ostro się nakombinować żeby jakoś to obejść.

Odpowiedz
0 Lajków
Fildon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
2
29-10-2015
Wiadomość 24 z 26 (29 590 wyświetleń)

Re.: Jak używacie aplikacji do bankowania?

@Fildon problem jest nam znany. Pracujemy nad rozwiązaniem.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 25 z 26 (29 581 wyświetleń)

Re.: Jak używacie aplikacji do bankowania?

[ Edytowane ]

także brakuje w aplikacji mobilnej.

Odpowiedz
0 Lajków
tiktak13
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
05-11-2018
Wiadomość 26 z 26 (26 023 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Re.: Problem z założeniem konta przez selfie - błąd aplikacji przy robieniu zdjęcia

Przykro mi, że napotkałaś kłopot z założeniem konta. Proszę, podaj nam model telefonu oraz wersję systemu, przekażemy je do właściwego działu z prośbą o pomoc w tej sprawie.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy