01-06-2020 08:41 | Edytowano: 01-06-2020 08:42
@kamilchm Jeszcze nie, ale projekt jest już na ukończeniu. Na pewno będziemy informować o tym w aktualnościach
02-03-2022 17:43
04-03-2022 08:31
Karol2, przykro nam, że masz takie doświadczenie z systemem Nasz program nie jest wersją testową. Zawsze merytorycznie jest weryfikowany przez naszych ekspertów.
Odnośnie błędów z deklaracjami ZUS, nie wynikały one tylko i wyłącznie z winy systemu - związane były z niejasnymi przepisami nowego ładu, które staraliśmy się systematycznie wprowadzać do portalu.
Wszystkie zgłoszenia naszych klientów są przyjmowane przez zespół wsparcia i przekazywane do weryfikacji programistów. W mejlach podpisujemy się jako Zespół ING Księgowość, ponieważ jest to wymaganie stawiane przez politykę banku.
Niestety przez Forum nie jesteśmy w stanie zweryfikować jakie problemy zgłaszałeś i na jakim etapie jest ich rozwiązanie. Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami: wsparcie@ingksiegowosc.pl lub zadzwoń +48 32 357 88 77.
21-02-2024 13:06
22-02-2024 14:41
Dziękujemy za informację i Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu.
czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?
26-12-2024Cześć,
Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?
Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?
26-12-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |