25-01-2020 11:54
Witam serdecznie,
Gdzie i jak włączyć wszystkie dostępne moduły w https://demo.ingksiegowosc.pl ?
W szczególności, nie widzę opcji przetestowania modułu kadry i płace - gdzie i jak go włączyć?
Pozdrawiam
26-01-2020 10:51
W tej sprawie skontaktuj się bezpośrednio ze specjalistami ING Księgowość pod numerem infolinii 32 357 88 77. Dostępni są oni również na czacie na stronie internetowej . Zarówno infolinia jak i czat czynne są od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.
23-02-2020 17:42 | Edytowano: 23-02-2020 17:45
23-02-2020 18:06
23-02-2020 22:48 | Edytowano: 23-02-2020 22:55
Zakładka ,,Kadry i płace" nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych.
a wiec na iPadach 4 mini i pochodnych oraz smartfonach na „szybko” nic nie zrobimy.
odblokujcie to koniecznie....
28-02-2020 12:59
@Konto usunięte Analizujemy możliwość przeniesienia obu zakładek (Księgowość, Kadry i Płace) do widoku urządzeń mobilnych. Pracujemy nad tym, by te informacje prezentowały się czytelnie i były łatwo dostępne, niezależnie od ich liczby.
29-02-2020 21:33
Jeszcze jedno pytanie.
czy jest szansa, że wdrążycie rozwiązanie, które pozwoli na tworzenie umowy dla pracownika i kolejno wydrukowanie jej?
191 strona poradnika niby zawiera fotkę która pokazuje, że taka opcja jest dostępna. Na stronie demo. Jednak takiej niema. Wasze wsparcie@ odpisało mi natomiast, że takiego rozwiązania w ogóle nie ma.
„Niestety w tym momencie nie ma możliwości pobierania umowy w naszym Portalu.
Może Pan jedynie dodać umowę do Portalu, ale nie utworzy Pan gotowej umowy dla Pracownika za pośrednictwem ING Księgowości.
Dodanie umowy rozumiemy jako wprowadzenie danych potrzebnych do rozliczenia pracownika.”
to jak rozumieć obrazek ze strony 191?
chyba że mnie złe zrozumiano.
02-03-2020 13:40
Zweryfikowaliśmy instrukcję i nie sądzimy, że obrazek ze strony 191 sugeruje, możliwość pobrania umowy. Może mógłbyś wskazać, jaki fragment dokładnie masz na myśli?
Na ten moment nie ma możliwości tworzenia umowy dla pracownika. Ciężko nam też powiedzieć, czy taka opcja będzie wdrażana.
06-03-2020 10:31 | Edytowano: 06-03-2020 10:32
07-03-2020 20:39 | Edytowano: 07-03-2020 20:40
To jak ?
Musimy się jakoś dogadać, zanim otworze konto firmowe, wszystko musi być klarowne
Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |