25-01-2020 11:54
Witam serdecznie,
Gdzie i jak włączyć wszystkie dostępne moduły w https://demo.ingksiegowosc.pl ?
W szczególności, nie widzę opcji przetestowania modułu kadry i płace - gdzie i jak go włączyć?
Pozdrawiam
26-01-2020 10:51
W tej sprawie skontaktuj się bezpośrednio ze specjalistami ING Księgowość pod numerem infolinii 32 357 88 77. Dostępni są oni również na czacie na stronie internetowej . Zarówno infolinia jak i czat czynne są od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.
23-02-2020 17:42 | Edytowano: 23-02-2020 17:45
23-02-2020 18:06
23-02-2020 22:48 | Edytowano: 23-02-2020 22:55
Zakładka ,,Kadry i płace" nie jest dostępna na urządzeniach mobilnych.
a wiec na iPadach 4 mini i pochodnych oraz smartfonach na „szybko” nic nie zrobimy.
odblokujcie to koniecznie....
28-02-2020 12:59
@Konto usunięte Analizujemy możliwość przeniesienia obu zakładek (Księgowość, Kadry i Płace) do widoku urządzeń mobilnych. Pracujemy nad tym, by te informacje prezentowały się czytelnie i były łatwo dostępne, niezależnie od ich liczby.
29-02-2020 21:33
Jeszcze jedno pytanie.
czy jest szansa, że wdrążycie rozwiązanie, które pozwoli na tworzenie umowy dla pracownika i kolejno wydrukowanie jej?
191 strona poradnika niby zawiera fotkę która pokazuje, że taka opcja jest dostępna. Na stronie demo. Jednak takiej niema. Wasze wsparcie@ odpisało mi natomiast, że takiego rozwiązania w ogóle nie ma.
„Niestety w tym momencie nie ma możliwości pobierania umowy w naszym Portalu.
Może Pan jedynie dodać umowę do Portalu, ale nie utworzy Pan gotowej umowy dla Pracownika za pośrednictwem ING Księgowości.
Dodanie umowy rozumiemy jako wprowadzenie danych potrzebnych do rozliczenia pracownika.”
to jak rozumieć obrazek ze strony 191?
chyba że mnie złe zrozumiano.
02-03-2020 13:40
Zweryfikowaliśmy instrukcję i nie sądzimy, że obrazek ze strony 191 sugeruje, możliwość pobrania umowy. Może mógłbyś wskazać, jaki fragment dokładnie masz na myśli?
Na ten moment nie ma możliwości tworzenia umowy dla pracownika. Ciężko nam też powiedzieć, czy taka opcja będzie wdrażana.
06-03-2020 10:31 | Edytowano: 06-03-2020 10:32
07-03-2020 20:39 | Edytowano: 07-03-2020 20:40
To jak
?
Musimy się jakoś dogadać, zanim otworze konto firmowe, wszystko musi być klarowne ![]()
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |