Odpowiedz

Historia rachunku

Przez jaki czas historia rachunku jest przechowywana, czy jest to okres jak np. anulowane umowy bankowe czyli 6 lat?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 9 (15 287 wyświetleń)

Re: Historia rachunku

ErRoR historię w Moim ING prezentujemy wstecz - od bieżącego dnia aż do 1 stycznia 2011 r. albo od daty otwarcia konta. 
Wcześniejsze wyciągi możesz zamówić (w Moim ING, telefonicznie lub w oddziale). 
Na przykład za wyciąg miesięczny do konta Direct naliczymy 9 zł. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 9 (15 230 wyświetleń)

Re: Historia rachunku

Jesteś pewna? Na czacie otrzymałem informację że ostatnie 5 lat....
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 9 (15 217 wyświetleń)

Re: Historia rachunku

ErRoR Tak, w Moim ING prezentujemy historię od 1.01.2011 r. 
Umowa konta ulega rozwiązaniu z upływem 10 lat od dnia wydania przez posiadacza rachunku ostatniej dyspozycji dotyczącej tego konta.  Archiwalną historię mamy obowiązek przygotować za ten okres. 
Przykro mi, że uzyskałeś niepoprawną informację na czacie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 9 (15 207 wyświetleń)

Re: Historia rachunku

Ciekawe, bo taką informację otrzymałem 2 razy
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 9 (15 205 wyświetleń)

Re: Historia rachunku

Proszę zweryfikuj swoje informację, czekam na jasną odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 9 (15 170 wyświetleń)

Re: Historia rachunku

ErRoR Potwierdziłam informacje, które Ci przekazałam. 
Trudno mi się odnieść do tych, które uzyskałeś wcześniej. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 7 z 9 (15 169 wyświetleń)

Re: Historia rachunku

Czyli mam rozumieć że ING nie przestrzega prawa o rachunkowości?

Obowiązek przechowywania dokumentacji w celach archiwalnych wynika z art. 74 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.), zgodnie z którym – dowody księgowe i inne dokumenty (a więc również te zawierające dane osobowe byłych klientów banku) przechowuje się przez okres 5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane zbiory dotyczą, a więc nie ma możliwości żądania wydania dokumentów po tym okresie, gdyż są one po 5 latach niszczone.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 9 (15 050 wyświetleń)

Re: Historia rachunku

ErRoR, zgodnie z art. 74 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.), który przytoczyłeś, Bank ma obowiązek przechowywania dokumentów księgowych przez okres co najmniej 5 lat licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane zbiory dotyczą. Udostępniamy w Moim ING dowody księgowe od 01.01.2011 dla Klientów indywidualnych, a dla Przedsiębiorców od 01.01.2012. Dzięki temu, masz możliwość pobrania tych dokumentów w powyższych okresach bezpłatnie i w prosty sposób, w Moim ING.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 9 z 9 (14 568 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy