Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re: Gdzie się podziały zmiany limitów na karcie..?!

Dopiero wizyta w Oddziale okazała się skuteczna i problem został rozwiązany.

 

Niestety pomimo zgłaszania 2x mailowo  i 1x reklamacyjnie tego tematu, do dziś nie dostałem odpowiedzi mailem.

Ponoć standardem w ING (!!) jest termin 2 tygodnie.. Szok..?? szok...

Również światłe odpowiedzi na forum na nic się zdały..

Zatem mimo XXI wieku, internetu, lotów w Kosmos itp itd, osobista wizyta w Oddziale Banku jest remedium na nasze problemy.. 

Temat zatem do zamknięcia i oby nigdy więcej...

Odpowiedz
0 Lajków
Janusz1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
28-05-2018
Wiadomość 11 z 12 (5 940 wyświetleń)

Re: Gdzie się podziały zmiany limitów na karcie..?!

Stary, rok minął a jest jaszcze gorzej niż było. Ten bank się cofa w rozwoju.

Odpowiedz
0 Lajków
Bulba
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
13-05-2019
Wiadomość 12 z 12 (5 040 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy