05-06-2018 13:18
Dopiero wizyta w Oddziale okazała się skuteczna i problem został rozwiązany.
Niestety pomimo zgłaszania 2x mailowo i 1x reklamacyjnie tego tematu, do dziś nie dostałem odpowiedzi mailem.
Ponoć standardem w ING (!!) jest termin 2 tygodnie.. Szok..?? szok...
Również światłe odpowiedzi na forum na nic się zdały..
Zatem mimo XXI wieku, internetu, lotów w Kosmos itp itd, osobista wizyta w Oddziale Banku jest remedium na nasze problemy..
Temat zatem do zamknięcia i oby nigdy więcej...
13-05-2019 20:03
Stary, rok minął a jest jaszcze gorzej niż było. Ten bank się cofa w rozwoju.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |