05-06-2018 13:18
Dopiero wizyta w Oddziale okazała się skuteczna i problem został rozwiązany.
Niestety pomimo zgłaszania 2x mailowo i 1x reklamacyjnie tego tematu, do dziś nie dostałem odpowiedzi mailem.
Ponoć standardem w ING (!!) jest termin 2 tygodnie.. Szok..?? szok...
Również światłe odpowiedzi na forum na nic się zdały..
Zatem mimo XXI wieku, internetu, lotów w Kosmos itp itd, osobista wizyta w Oddziale Banku jest remedium na nasze problemy..
Temat zatem do zamknięcia i oby nigdy więcej...
13-05-2019 20:03
Stary, rok minął a jest jaszcze gorzej niż było. Ten bank się cofa w rozwoju.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |